Főoldal > DIÉTA > Így tüntesd el a zsírt a hasadról

Így tüntesd el a zsírt a hasadról

diétaedzésfogyáshashasi zsírhasizomkockás hasmozgászsírégetés
0 0

Írta:

A hasi zsír eltüntetése jóval összetettebb és bonyolultabb folyamat annál, minthogy százasával nyomjuk a felüléseket. Ennek a néhány tippnek a betartásával azonban könnyedén lapos és kockás hasat varázsolhatunk magunknak, ráadásul igen rövid idő alatt.

Kardiózz

Hiába a felülések, ha az izzasztó, zsírégető mozgásformák hiányoznak az edzéstervből. Csak úgy tudod beleszuszakolni magad a kedvenc tavaszi nacidba, ha nem csak az izmokat erősíted, fejleszted, de a rajta lévő zsírréteget is eltünteted. Erre pedig a legjobb módszer, ha futsz, bringázol, táncolsz, aerobikozol, vagy más, izzasztó sporttevékenységeket is végzel.

Diétázz

Túl szigorúan hangzik a diéta elnevezés, pedig valójában nem kell nagy áldozatokat hoznod a lapos hasért az étkezési szokások megváltoztatásával sem. A lényeg, hogy kerüld az egyszerű szénhidrátokat, cukrot és adalékanyagot tartalmazó élelmiszereket, és fogyassz többször, meghatározott időpontokban kisebb adagokat. Még az édességekről sem kell feltétlenül lemondanod, válassz a paleo termékek közül. A helyes táplálkozás a legrövidebb út, amely a lapos hashoz vezet.

48565557 - work out fitness woman doing sit ups abs abdominal crunches core exercises with medecine ball

Erősítsd a törzsizmaidat

Bármilyen furcsán hangzik, de esztétikus, kemény hasfal csakis a törzs izmainak erősítésével érhető el. Ha nem szentelsz ennek kellő figyelmet, nem csak megfelelő hasizom híján maradsz, de a sérv kialakulásának esélyét is növeled, sőt akár még belső szerveidet is veszélyeztetheted. Vesd be a fitball-t, szuper módon erősítheted vele a törzsedet, így a hasfaladat is.

Ne feledkezz meg a célirányos gyakorlatokról sem

Természetesen a hasizom fejlesztése megfelelő erősítő gyakorlatok híján nem fog megvalósulni. Érdemes azonban váltogatni a gyakorlatokat, és a mélyhasizmokat sem elhanyagolni. Ha külön edzésnapot nem szeretnél hasizomformálásra szánni, akkor az edzéseid végén végezz 5-10 perc hasprést, lábemelést.

Fotó: 123RF


További cikkeink a témában