Főoldal > dieta > Így nassolj hízás nélkül

Így nassolj hízás nélkül

bikiniszezonfogyókúrafogyókúra tipphízásnassolás
0 0

Írta:

Rohamtempóval közelít a strandszezon, így a legtöbb nő – ha máskor nem is -, de az év ezen időszakában vad fogyókúrába kezd. Van egy jó hírünk: az áhított alak eléréséért nem kell mindenről, így a nasiról sem lemondani!

Ha diétába kezdünk, tartsuk szem előtt: a hangsúly a minőségen és a mértékletességen legyen! Nem szabad és nem is szükséges önsanyargatásba kergetni magunkat, a sikeres fogyás nem erről szól. Legyünk következetesek, és ahelyett, hogy megvonnánk magunktól még a levegőt is, inkább alakítsunk az étrendünkön. Segítünk!

A következő rágcsákat például büntetlenül fogyaszthatod:

Ha édességre vágysz

Együnk kekszet. Kapható számos transz-zsír nélküli, kevés cukorral, sok természetes alapanyagból készült fajta, például zabpelyhes, korpás vagy teljes kiőrlésű, cukormentes keksz is.

Iktassuk be a zöldségeket a mindennapokba

Ha nem vagyunk különösebben éhesek, de szívesen elropogtatnánk valamit akkor sárgarépából, káposztatorzsából, karfiolból készíthetünk pálcikákat, de például a nyers karfiol kis rózsákra szedve is nagyon jó nassolnivaló.

Ha nincs idő enni

Abban az esetben, ha egész nap rohanásban vagyunk, nem árt, ha bekészítünk olajos magvakat a táskába. Semmiképp sem a pörkölt sós változatot válasszuk, inkább a nyers mandula, kesudió, dió, mogyoró, pekán- vagy makadámdiót, amik nagyon jó táplálékok.

Tipp: Készítsd chipszet édes burgonyából

Vegyünk egy nagy édesburgonyát. Szeleteljük fel, amilyen vékonyra csak lehet. Tegyük tepsibe, locsoljuk meg kevés olívaolajjal.

Ne feledkezz meg a gyümölcsről

Vannak kifejezetten fogyókúra ölő gyümölcsök a magas cukor tartalmuk miatt, ilyen például: a füge, sárgabarack, szilva, szőlő, banán, naramcs. Viszont a sárgadinnye, görögdinnye, alma, áfonya, az eper, a málna és a szeder nagyon alacsony cukortartalmú gyümölcsök, amelyeket nyugodtan ehetünk a diétánk alatt is.

Tipp: csipegessünk a gyümölcs mellé pisztáciát vagy bármilyen magvat, úgy sokkal laktatóbb lesz.

Az íratlan szabály

A nassolnivalóknál figyeljünk arra, hogy semmiféleképpen se tartalmazzanak egyszerű szénhidrátot, vagyis cukrot, lisztet, főként fehérjét és rostokat fogyasszunk, amelyek megfelelően eltelítenek. Így például remek ötlet tojásfehérjéből, zsírszegény túróból vagy fehérjeturmixból készíteni a nassolnivalónkat, a fehérjepor ráadásul nagyszerűen használható egészséges sütemények összetevőjeként is! Ha napközben rágcsálnánk valamit, akkor ehetünk zabkását vagy más lassabb felszívódású szénhidrátot, ami a fent említett gyümölcsökkel is megbolondíthatunk!


További cikkeink a témában

diétaétrend

Tiltólistás zöldségek és gyümölcsök

Írta:
tegnap 0 0

Bár a zöldségeknél és gyümölcsöknél nincsenek egészségesebb élelmiszerek, ha szigorú fogyókúrára adjuk a fejünket, érdemes néhányat közülük kerülni – legalábbis diétánk végéig. Huzamosabb ideig azonban egyikről se mondjunk le, hiszen nincs az a fogyókúra, ami miatt érdemes lenne változatos étrendünket egyoldalú, unalmas és gyakran nem is túl egészséges étkezési szokásokká alakítani.