A közösségi média sztárjának nevezett Grouponhoz hasonló szolgáltatás május 30-án indult el. A Sanoma azt tervezi, hogy továbbfejleszti az oldalt, és valódi közösséget épít.Az internet egyik legdinamikusabban növekvő közösségi vásárlási oldalának is nevezett Grouponhoz hasonló szolgáltatással indul az Árbarátok.hu, amelyet a Sanoma 2011. május 30-án indít el. “Az Árbarátok.hu-val a Sanoma is csatlakozni kíván ahhoz […]
A közösségi média sztárjának nevezett Grouponhoz hasonló szolgáltatás május 30-án indult el. A Sanoma azt tervezi, hogy továbbfejleszti az oldalt, és valódi közösséget épít.
Az internet egyik legdinamikusabban növekvő közösségi vásárlási oldalának is nevezett Grouponhoz hasonló szolgáltatással indul az Árbarátok.hu, amelyet a Sanoma 2011. május 30-án indít el.
“Az Árbarátok.hu-val a Sanoma is csatlakozni kíván ahhoz a legújabb trendhez, amelyet a Groupon indított el” – mondta Szigetvári József lapigazgató. “A piacra lépést megelőző kutatások és felmérések azt igazolják, hogy a közösségi vásárlás ugyan még egy fiatal piac, de egyre ismertebb Magyarországon, és komoly üzleti lehetősséget látunk benne.”
A portál a legnépszerűbb szolgáltatásokkal és termékkategóriákkal– pl. szépség, egészség, wellness, szórakozás, utazás, női ruházat– indul. Az Árbarátok.hu-n az eladók szabják meg a kedvezmény mértékét és azt a résztvevői küszöbértéket, amelytől az engedményt megadják, de az oldalon biztosított kedvezménynek minimum 50-90 százalékot el kell érnie.
Az Árbarátok.hu oldal Facebook-connect-tel rendelkezik, és júliustól iPhone-on és Androidon is elérhetőek lesznek az ajánlatokat, ezzel is könnyebbé téve a használatot.
“Az oldallal az a szándékunk hosszú távon, hogy a látogatóiból, az „árbarátokból” egy valódi közösséget építsünk, a későbbiek során rendszeres találkozókat biztosítsunk számukra. Ennek egyik első lépéseként július elejével egy Facebook alkalmazással is szeretnénk segíteni a baráti szerveződéseket” – mondta Szigetvári József.