Egy-két hónapja a köztévén és a kereskedelmi csatornákon is játsszák azt a reklá
Egy-két hónapja a köztévén és a kereskedelmi csatornákon is játsszák azt a reklámfilmet, amelyhez két kiváló magyar szakember, Prof. Dr. Perner Ferenc, sebészprofesszor és Dr. Zolnay Kriszta, gyógyszerész arcát és nevét adta.
A spot kapcsán a kisfilm szereplői, Bogsch Erikkel, a gyógyszergyár vezérigazgatójával kiegészülve sajtóbeszélgetésre hívták a média képviselőit, hogy nyomatékosítsák reklámjuk üzenetét: a magyar egészségügyben dolgozók kiváló tudással rendelkeznek és nagyon fontos, hogy a szakembereink itthon maradjanak, a betegek pedig magyar gyógykészítményeket szedjenek.
Perner professzor elmondta, hogy alaposan átgondolta, adhatja-e az arcát a kampányhoz. Végül rábólintott, mert ugyan ő is rengeteg helyen járt a világban, külföldön is rangos szakembernek tartják, de mindig hazatér. Fontosnak számára, hogy Magyarországon hasznosítsa mindazt a tudást, szakmai gyakorlatot, amelyet az évtizedek során elsajátított. Reménykedik, hogy a már külföldre távozott kollégák is visszajönnek majd, mert hiányzik az utánpótlás a gyógyítás legtöbb területén, szükség van az orvosainkra, szakápolóinkra.
Fordulj a gyógyszerészhez bátran!
Dr. Zolnay gyógyszerésznőnek ezzel szemben egy percig sem volt kérdés, elvállalja-e a szereplést. Láthatóan rajong a szakmájáért, és arra bíztatja a lakosságot, hogy bátrabban forduljanak a gyógyszerészükhöz, hiszen ők is nagy tudással rendelkeznek. Felhívja a figyelmet azonban arra, hogy a gyógyszerész nem egyenlő a gyógyszertári asszisztenssel, utóbbiak sokszor nem a legjobb felvilágosítással szolgálnak a betegeknek. Érdemes tehát megnézni a névtáblán, hogy kihez fordulunk tanácsért. Abban viszont biztos, hogy a gyár gyógyszerei az elmúlt 110 évben bizonyították, hogy biztonságos, időtálló készítmények, hatékonyak a páciens gyógyulásában, ezért is adta örömmel rangját, arcát a reklámhoz.
A vezérigazgató, Bogsch Erik a gyógyszercégnél zajló változásokat hangsúlyozta. Az utóbbi évtizedben komoly stratégiaváltáson mentek keresztül. Már nem a generikus termékek gyártására a fő céljuk, hanem a kutatás-fejlesztés, a biotechnológia és az innováció. Nemrég egyedülálló mióma elleni nőgyógyászati készítményt állítottak elő, amely a világpiacon is szerepel.
A Richter-Gedeon Nyrt. számos társadalmi szerepvállalása mellett az orvosi egyetemekkel is jó kapcsolatot ápol. A laboratóriumok fejlesztéséért cserébe friss tudást, lendületet kapnak a fiatal kutatóktól, akik Nyugat-Európa vagy USA szintű feladatokat kapnak. Így teszik vonzóvá a magyar tudósok számára, hogy itthon dolgozzanak, magyar munkahelyen, a magyar tudomány fejlődéért, a magyarok egészségéért.