Főoldal > AKTUÁLIS > Anyaként helytállni több szerepben

Anyaként helytállni több szerepben

anyaságHosszú KatinkaPampersPantene
0

Írta:

A világ egyik legnagyobb vállalata, a Pantene és Pampers márkáiról ismert Procter&Gamble nemrég 15 országban, több mint 14 ezer édesanya részvételével végzett kutatást, hogy feltérképezze, napjainkban mit jelent anyának lenni a világ különböző pontjain.

A felmérés része az idei “Köszi, Anyu!” kampánynak, mellyel a vállalat az édesanyáknak szeretne köszönetet mondani, amiért mindig erősek maradnak és elkötelezettek gyermekük támogatásában. Hiszen egy anya segítségével könnyebben válhat egy gyermek sikeressé, vagy akár világhírű sportolóvá.

Az idei év „Köszi,Anyu!” kampányának magyar nagykövetei a 2016-os Riói Olimpiai Játékok alkalmából Hosszú Katinka ötszörös világbajnok, világcsúcstartó úszó olimpikon és édesanyja, Barbara lett. A P&G olimpiai kampányát minden évben a márkák által készített kutatások inspirálják. Ezek a kutatások szolgálnak termékeik fejlesztésének alapjául, hogy – alapelvükhöz híven – olyan termékeket készítsenek, melyek megkönnyítik az édesanyák és a családjaik életét.

A kutatás eredményeiből kiderült, hogy a legtöbb anya úgy véli, napjainkban az anyaság összetettebb feladat, mint régen, hiszen az otthoni teendők elvégzése mellett a nőknek a munkahelyükön is helyt kell állniuk. A felmérésre érkezett válaszok szerint a modern anyáknak erősebbnek kell lenniük, mint eddig bármikor.

“Köszi, Anyu!” kutatás

Különösen, ha gyermekük problémáinak megoldásáról és a mindennapi nehézségek kezeléséről van szó. A kutatás megtudhatjuk azt is, hogy bár a nők tisztában vannak azzal, hogy egy kisbaba nagyban megváltoztatja majd mindennapjaikat, és egy új, korábban nem ismert fejezet kezdődik el életükben, mégis az anyukák többsége nem tudta, hogy valójában mennyi kihívással jár ez az új szerep. A kérdőívet kitöltő anyukák fontosnak tartják a türelmük és a szervezőképességük megerősítését és fejlesztését, hogy még jobb anyává válhassanak. Érdekesség még, hogy felmérés szerint a nők gyermekük megszületése után sokkal jobban értékelik saját édesanyjuk munkáját, különösen a türelmüket, szervezettségüket és empátiájukat.

A kutatásról és a „Köszi,Anyu!” kampány nagyköveteiről bővebben olvashat a koszianyu.blog.hu-n.

 


További cikkeink a témában

Kövess Facebook-on!
X