Kiderült, hogy a csokoládénál még a konyhai robotgépnek is jobban örülnek, de leginkább ékszerekre vágynak. Az NRC piackutató felmérése azt vizsgálta, hogy mivel érdemes meglepniük szívük hölgyét a férfiaknak. Mint kiderült, a nők közül a legtöbben (42%) valamilyen ékszernek örülnének, amit az utazás (34%), a ruha (33%), majd a könyv (27%) követ. Úgy tűnik, hogy […]
Kiderült, hogy a csokoládénál még a konyhai robotgépnek is jobban örülnek, de leginkább ékszerekre vágynak.
Az NRC piackutató felmérése azt vizsgálta, hogy mivel érdemes meglepniük szívük hölgyét a férfiaknak. Mint kiderült, a nők közül a legtöbben (42%) valamilyen ékszernek örülnének, amit az utazás (34%), a ruha (33%), majd a könyv (27%) követ.
Úgy tűnik, hogy a magyar lányok vigyázni szeretnének alakjukra, mivel a legkevésbé vonzó ajándéknak az édességet (14%) és a vacsorameghívást (18%) jelölték meg, ezeket még a háztartási gépek (21%) és az elektronikai eszközök (23%) is megelőzték. Kozmetikumokra is csupán a nők egyötöde (pontosan 19%-a) vágyik.
„A gyönyörű ékszerekről mindenkinek a nőiesség jut az eszébe, és nagyon fontos, hogy a férfiak az ajándékaikkal is éreztessék a párjukkal, hogy csodálatos nőnek tekintik” – kommentálta a felmérés eredményeit Simon Zsuzsa, egy neves ékszergyártó cég magyarországi értékesítési vezetője, aki hozzátette, hogy az egyre népszerűbb összerakható felépítésnek köszönhetően az erősebbik nem képviselőinek már nem is muszáj mélyen a zsebükbe nyúlniuk, amikor ajándékoznak. A Pandora maga is kínál olyan ékszereket, melyeket lényegében darabonként lehet megvásárolni, az úgynevezett charmok (díszek) ugyanis egyesével is felkerülhetnek karkötőkre. A nők évekig gyűjthetik ezeket, az ékszereikkel kifejezhetik saját egyéni stílusukat, és azok egyre több és több személyes emlékre, fontos eseményre és történetre emlékeztetik őket.
A kutatás online adatfelvétellel készült, és a 18–49 éves női lakosságot reprezentálja korcsoport, végzettség és lakóhelytípus jellemzői alapján.
Forrás: www.pandora.net/hu-hu