„A Múzeumok éjszakájához hasonló elven működik a Fitnesztermek Hete rendezvény, a Coca-Cola Testébresztő FitWeek, melyet idén november 27 és december 5 között zajlik.” – ismertette a pénteki sajtótájékoztatón Szepesi György, a rendezvényt szervező Wellonline képviselője. Mint elmondta, egy 1500 forintos belépőjeggyel akár 100 fitnesztermet is meglátogathat az érdeklődő egy olyan hét során, amely két hétvégét […]
„A Múzeumok éjszakájához hasonló elven működik a Fitnesztermek Hete rendezvény, a Coca-Cola Testébresztő FitWeek, melyet idén november 27 és december 5 között zajlik.” – ismertette a pénteki sajtótájékoztatón Szepesi György, a rendezvényt szervező Wellonline képviselője. Mint elmondta, egy 1500 forintos belépőjeggyel akár 100 fitnesztermet is meglátogathat az érdeklődő egy olyan hét során, amely két hétvégét is magában foglal. Így még a mozgástól elszokott átlagember is akár két-három termet meg tud látogatni különösebb erőfeszítés nélkül, ráadásul egyetlen napijegynek megfelelő összegért.
Az esemény célja nem csak a figyelemfelkeltés, hanem segítség az első lépés megtételéhez a rendszeres mozgás irányában. A rendezvényhez csatlakozott a legnagyobb, 5 termet felsorakoztató budapesti hálózattól kezdve a kis mozgásstúdiókig szinte minden, új vendégeket szívesen váró intézmény.
Katus Attila hatszoros Aerobic világbajnok, az esemény támogatója az emberekben élő gátlásokról beszélt: „Ezek javarészt vélt félelmekből táplálkoznak. Egy ilyen rendezvény jó alkalmat ad arra, hogy az átlagember megtapasztalja, a fitnesztermekbe nem csak csinibabák és óriások járnak. A termek – legyen az fitness, jóga, vagy pilates stúdió – a városi ember számára egész éven át kiváló lehetőséget nyújtanak a rendszeres mozgásra. Ma már a mozgás nem pénz kérdése. Az edzőtermek kínálatában mindenki megtalálja a számára ideális árfekvésű lehetőséget.”
Nagy János, a 125 éves Magyar Torna Szövetség elnöke üdvözölte a kezdeményezést, és nyitott a rendezvény kapcsán megjelenő új mozgásformák – például a NIA –kapcsán szövetségi együttműködésre.
Czeczei Andrea NIA oktató egy új mozgásformáról és életformáról beszélt, ami az Egyesült Államokból érkezett. A táncos és keleti harcművészeti elemeket is ötvöző NIA az átlagemberek számára lett kitalálva, hiszen a nem nagy terheléssel járó gyakorlatokban már kezdetekben is örömet lelhetünk.
Minden a fejben dől el – hangsúlyozta Heim Pál életmód-tanácsadó, aki a Coca-Cola Testébresztő FitWeek-et a Fitnesztermek Hete elnevezésen túl az egészség heteként aposztrofálta. „Egy lépés a helyes irányban, amelyre mindenkit bíztatok” – mondta.
Magony Szilvia televíziós műsorvezető az elmúlt években rengeteg rendezvényt ajánlott a magyar televíziónézőknek. A FitWeek kapcsán kiemelte, hogy ezen az eseményen akár tízezrek is részt vehetnek, hiszen egy országos rendezvényről beszélünk. Biztos abban, hogy sokan részt fognak venni, hiszen az emberek többsége már felismerte annak igényét, hogy mozogjon, csak ösztönözni kell őket ilyen, és hasonló kezdeményezésekkel.
Végül kiderült, hogy a rendezvény látogatói december 4-én vehetnek részt a záróeseményen, az IronDay-en, ahol akár Katus Attilával is együtt mozoghatnak, a Folyondár Sportközpont nagytermében.
Forrás: Well Online