Főoldal > AKTUÁLIS > Pirosban a női szívekért

Pirosban a női szívekért

0

Írta: and

A szív- és érrendszeri megbetegedések egyre több nő életében válnak súlyos felkiá

A szív- és érrendszeri megbetegedések egyre több nő életében válnak súlyos felkiáltójelekké – a Marie Claire idei kampánya éppen erre szeretné felhívni a figyelmet. Ezért is csatlakozott a magazin a Pirosban a nőkért mozgalomhoz, amelyet a Magyar Nemzeti Szívalapítvány a Magyar Kardiológusok Társaságával karöltve indított útjára, és ezért öltöztetett pirosba közszereplőket, ismert embereket hazai divattervezők segítségével.

Különleges fotóriportjukban októberi számuk címlaplánya, Martinovics Dorina, emellett Görög Zita, Szalóki Ági, Epres Panni, Görbicz Anita, Várkonyi Andrea és Zséda is szerepet vállalt, hogy arra buzdítsanak mindenkit, figyeljünk egy kicsit jobban oda magunkra, az egészségünkre, és öltözzünk pirosba a szív világnapján, szeptember 29-én.

A Marie Claire nemcsak a kampányhoz csatlakozott hírességeket öltözteti pirosba, hanem egy szerencsés olvasót is. Aki helyesen tölti ki a marieclaire.hu oldalon található, a szív- és érrendszeri megbetegedésekkel kapcsolatos tesztet, megnyerheti az októberi szám címlapján látható piros álomruhát.

martinovics.jpg ()

A galéria megtekintéséhez kattints a képre!

A Marie Claire

A Marie Claire havonta megjelenő nemzetközi magazin, amely újszerű, provokatív témaválasztásaival, társadalmi érzékenységével és hitelességével vált egyedivé a glossylapok piacán. A magazin immár 34 országban van jelen, Magyarországon 2007 áprilisában jelent meg először. A magyar Marie Claire mind megjelenésében, mind tartalmában trendteremtő, egyedi összetételét kínálja az erőteljes, provokatív újságírásnak, az inspiratív, hozzáférhető divatnak és a szépségápolásnak.


További cikkeink a témában

Kövess Facebook-on!
X