Főoldal > AKTUÁLIS > Kárpáti Rebeka megmutatta, hogy érzi magát a szakítás után

Kárpáti Rebeka megmutatta, hogy érzi magát a szakítás után

kárpáti rebekaszépségtúra

Írta:

Kárpáti Rebeka fantasztikusan fest, amihez a környezet csak egy plusz adalék.

Kárpáti Rebeka és kedvese nemrég szakítottak és úgy tűnik a szépségkirálynő túl van a nehezén, épp Balin töltődik egy csodálatos környezetben.

“Az egyik legklasszabb kalandunk a Mount Batur túra volt… Hajnali 2:30-kor indultunk a szállásról kisbusszal koromsötétben. Kitettek minket egy tábornál a hegy aljában ahol kaptunk reggelit, teát majd aztán egy elemlámpát a mászáshoz. Naivan azt hittük ez egy laza kis túra lesz, de őszintén megmondom ekkora fizikai igénybevételt és ilyen veszélyes terepen még sosem túráztam. Kis csapatokban mentünk, vigyáztunk egymásra. A minimális fényszennyezettség ellenére is tökéletesen látszottak a fényes, kövér csillagok amik beborították az egész égboltot… minél feljebb értünk annál világosabb lett, és ez a helyzet vitt tovább a végéig, hogy mindenképpen érjünk a csúcsra, mire felkel a Nap… Aztán az a sok kis csoport, a sok különböző nemzetiségű/életkorú/jellemű ember akik jöttek, egy nagy egész, nyugodt csapattá lett akik meghitten várták a felkelés pillanatát a világ tetejéről. Gyönyörű volt. És rendkívül szerencsésnek érezem magam, hogy átélhettem ezt… Ha Balin jártok, mindenképpen menjetek el Mount Batur Hikingra…” – írta Kárpáti Rebeka.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Az egyik legklasszabb kalandunk a Mount Batur túra volt… Hajnali 2:30-kor indultunk a szállásról kisbusszal koromsötétben. Kitettek minket egy tábornál a hegy aljában ahol kaptunk reggelit, teát majd aztán egy elemlámpát a mászáshoz. Naivan azt hittük ez egy laza kis túra lesz, de őszintén megmondom ekkora fizikai igénybevételt és ilyen veszélyes terepen még sosem túráztam. Kis csapatokban mentünk, vigyáztunk egymásra. A minimális fényszennyezettség ellenére is tökéletesen látszottak a fényes, kövér csillagok amik beborították az egész égboltot… minél feljebb értünk annál világosabb lett, és ez a helyzet vitt tovább a végéig, hogy mindenképpen érjünk a csúcsra, mire felkel a Nap… Aztán az a sok kis csoport, a sok különböző nemzetiségű/életkorú/jellemű ember akik jöttek, egy nagy egész, nyugodt csapattá lett akik meghitten várták a felkelés pillanatát a világ tetejéről. Gyönyörű volt. És rendkívül szerencsésnek érezem magam, hogy átélhettem ezt… Ha Balin jártok, mindenképpen menjetek el Mount Batur Hikingra…🙏🏻 #mountbatur #mountbaturbali #bali

ʀᴇʙᴇᴋᴀʀᴘᴀᴛɪ (@rebekarpati) által megosztott bejegyzés, Nov 4., 2019, időpont: 4:55 (PST időzóna szerint)

Testileg-lelkileg feltöltődve:

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

🌱Az egyik első reggelünk Ubudban. Rendszerint Fried Rice-t ettünk, vagy banános-kókuszvirágcukros, zöldteás palacsintát és frissen préselt gyümölcsleveket. Imádtam a kis reggelis felébredős pillanatainkat a teraszon a kis faasztalnál ami mellett a földön ülve fogyasztottuk el a reggelinket, feltöltekezve az egésznapos barangolásra.:) Ki volt már Balin?💛 🌱One of our first moringings in Ubud. We usually ate traditional fried rice or matcha pancakes with banana and coconut sugar for breakfast. Loved these moments. Have u ever been to Bali?💛 #bali #morning #ubud #bali2019 #chilled #relaxed #socialmediadetox

ʀᴇʙᴇᴋᴀʀᴘᴀᴛɪ (@rebekarpati) által megosztott bejegyzés, Okt 31., 2019, időpont: 11:02 (PDT időzóna szerint)

(címlap fotó: Kárpáti Rebeka/Instagram)