Kisgyermekként mindannyian választunk magunknak egy példaképet – van, aki szuperhősöket állít mintaként maga elé, van, aki a családtagjaira néz fel, de nagyon sokunknak egy-egy sportoló lesz a mintaképe.
De miért csodáljuk a versenyszerűen sportoló embereket? A hivatásos sportolók élete számtalan lemondással jár. A sikerért rengeteget kell dolgozniuk, mindennapos edzések, szigorú étrend, és akkor még nem is beszéltünk arról, hogy bizony a mentális képességeiket is folyamatosan fejleszteniük kell. Sportolónak lenni hatalmas elkötelezettséggel jár, vasakaratra és végtelen kitartásra van szükség ahhoz, hogy valaki aranyéremmel a nyakában a dobogó legfelső fokára állhasson. De végül az a csodás pillanat, mikor annyi év készülődés, gyakorlás, megannyi kudarc és tanulás után végül berepül a gól a hálóba, betalál a tus, átszakad a célszalag, minden fáradalmat megér, a szemünkben pedig ettől válnak ők hőssé.
Példaképek ők, hiszen olyan eredményeket érnek el, olyan sikereket visznek véghez, amire csak kevesen képesek. Kedvenceinkké válnak és figyelemmel követjük őket – azt hordjuk, amit ők hordanak, azt esszük és azt isszuk, amit ők. Véleményvezérekké válnak, hiszen, ha nekik bejön valami, nekünk miért ne tetszene? Ha az ő nagyságukhoz felér egy-egy termék, nekünk miért ne lenne jó?
A XIXO tavasszal például legújabb reklámfilmjében olyan élsportolókkal dolgozott együtt, mint Szász-Kovács Emese olimpiai bajnok párbajtőrvívó, Lékai Máté, Mikler Roland és Ligetvári Patrik a Telekom Veszprém és a magyar válogatott kézilabdázói, Hosnyánszky Norbert olimpiai bajnok vízilabdázó, és Märcz Tamás, a Magyar Férfi Vízilabda válogatott szövetségi kapitánya. A reklám telitalálat lett – mind látványában, mind üzenetében. Gyönyörű képsorok, magával ragadó hangulat – az ember szinte libabőrös lesz a rövid filmet nézve.
Nézd meg te is a reklámot itt.
Az AC Nielsen kutatási eredményei szerint az idén 5 éves magyar márka jegesteái 2018-ban a legtöbb darabszámban keltek el hazánkban. Mi ez, ha nem a magas minőség ismérve? A jegesteák mellett a XIXO tavaly piacra dobta szénsavas üdítőit is, idén pedig citrus ízű zöld teával jelentkezett, így már elég széles portfólióval rendelkezik a márka ahhoz, hogy mindenki megtalálja a kedvencét. A praktikus 250 milliliteres kiszerelésű alumínium dobozos frissítőket könnyedén magunkkal vihetjük kedvenceink mérkőzéseire is, de ha inkább otthonunk kényelméből néznék a sporteseményeket, 1,5 literes, PET palackos csomagolásban is kaphatók a XIXO italai.
A márka egyébként nem csak legújabb reklámjában dolgozott együtt sportolókkal – nemrégiben fő támogatója volt a XIXO Waterpolo All Star Gálának is, ahol a régi idők legnagyobb magyar vízilabda játékosai csaptak össze a több nemzet legjobbjaiból összeállított világválogatottal.