Csöndör László Diaz nevét már az egész ország ismerheti, hiszen a Fluor Tomival közös Wellhello zenekar elnökeként évek óta a hazai popzene csúcsán ad koncerteket országszerte és ontja magából a jobbnál jobb slágereket. Az énekes a táplálékkiegészítőket forgalmazó BioTechUSA márkanagykövete lett.
Diaz, bár jelenleg elsősorban a Wellhello frontember-producere, már jó ideje aktív a magyar hiphop és pop terepen is, rengeteg rádiós slágert írt már olyan előadókkal, mint Caramel, Gáspár Laci vagy a Halott Pénz, de a RedBull Pilvaker tracklistjéről is sok mindent köszönhetünk neki. Sportos családból származik, éveken keresztül versenyszerűen kézilabdázott és atletizált. Az élet azonban úgy hozta, hogy a zenei úton talált magára, de továbbra is a prioritáslistája élén található a sport, az egészséges táplálkozás és a fitt életmód. Az edzőteremben épp olyan otthonosan mozog, mint a stúdióban vagy a próbateremben, hiszen ahogy mondja, a színpadi élet nem működhet igazán a jó állóképesség nélkül.
Az idén 20. születésnapját ünneplő BioTechUSA évek óta számos amatőr és profi sportolóval dolgozik együtt, akik saját példájukon keresztül, életmódjukkal, sportteljesítményükkel rengeteg embert inspirálnak. Arra azonban eddig még nem volt példa, hogy olyan ismert személyiség képviselje a márkát, aki nem a fitnesz vagy az élsport területéről jön. A vállalat széles termékpalettájával azok számára kínál alternatívát, akik fogyni vagy izmosodni szeretnének, növelni akarják a teljesítményüket vagy többet tennének az egészségükért. A népszerű előadóművész csatlakozásával a cég ezt az üzenetet kívánja erősíteni a fogyasztókban.
„Régóta szerettük volna bővíteni az illusztris sportolókból álló BioTechUSA csapatot olyan karakterekkel, akik tovább tudják színesíteni a márkát. Nagykövetünk kizárólag olyan valaki lehet, akinek fontos a sport és az egészséges életmód, példaértékű abban, amit csinál, aki maga is többet és többet akar, ahogy cégünk mottója is „Akarj többet!”. Diaz személyében egy nagyon szimpatikus, kreatív, törekvő és alázatos fiatalembert ismertünk meg, akivel öröm lesz a közös munka. A megállapodásunk értelmében az énekes aktívan feltűnik majd a BioTechUSA hazai kommunikációjában és rendezvényein.” – mondta Bíró Ferenc marketing igazgató.
“Nagyon örülök a BioTechUSA-val közös együttműködésnek, és jó érzés, hogy olyan partnerrel dolgozhatok együtt, akikkel hasonlóan gondolkozunk és közös célok motiválnak minket. Számomra nagyon fontos, hogy úgy tudjam élni az életemet, hogy a zene és a koncertezés mellett minél jobban érezzem magam a bőrömben, amihez az egészséges táplálkozás elengedhetetlen, és amiben rengeteget segít a vállalat tanácsadással és termékekkel.” – mesélte az együttműködésről Csöndör László Diaz.