Magyar származású színésznő lett a Women’ Secret első videoklipjének előadója
Elsa Pataky a Halálos iramban c. filmek magyar felmenőkkel rendelkező sztárja, igazi rockdívává változik a Women’Secret klipjében; az ismert dallamok újraértelmezett változata hallatán pedig garantáltan táncra perdülünk.
A Women’Secret új kampányának főszereplője immár másodszorra is a magyar származású színész- és énekesnő, Elsa Pataky.
A nemzetközi divatcég innováció vezérelte kampánytörekvéseivel összhangban, új, limitált kollekcióját egy, Paula Ortiz által rendezett videóklipben tárja a nagyközönség elé.
A Women’Secret első embere, Jaume Miquel sajtótájékoztató keretében ismertette a projekt részleteit, aminek bemutatására november közepén került sor.
„Szeretjük az innovatív, újszerű megoldásokat, egyúttal nem félünk kockáztatni. Múlt évben például egy divatfilmet készítettünk, idén pedig egy valóban egyedi megoldást választottunk, a videóklip műfaját” – nyilatkozta Jaume Miquel. „Azért választottuk idén is Elsát, mert egyesíti mindazt, amit keresünk: nemcsak nőies, de profi előadó is, akivel öröm a közös munka. Tudtuk, hogy az általunk választott 80-as évekbeli sláger remekük passzol Elsa előadói stílusához” – tette hozzá az ügyvezető.
Jerome kifejezte háláját Paula Ortiz rendezőnek, aki szaktudásával és elkötelezettségével ugyancsak hozzájárult a közös projekthez, valamint megemlítette a rendező előző Women’Secret kampányához készült, a San Sebastián-i Fesztiválon bemutatott “La Novia” című filmjét is.
A színésznő és modell Elsa Pataky, akinek klipjén keresztül debütál majd a Women’Secret új kollekciója, elmondta: “Szeretem a kihívásokat, sosem riadok vissza tőlük, annál izgatottabban állok eléjük. Amikor a Women’Secret felkért a projektre, bevallom, volt bennem egy kis félsz, mivel nem vagyok hivatásos énekesnő. Azonban mivel szakmai kihívásnak tekintettem, azonnal igent mondtam. Elképzeltem magam egy rocksztár bőrében és nagyon is tetszett a szerep. Izgatottan vártam a forgatást.”
Elsa a videóklippen valódi rockdívává változik, megcsillogtatva elragadóan buja és érzékien nőies oldalát. “A hangom ugyan már készen áll a feladatra, de a férjem előtt még nem mertem bizonyítani” – ismerte be viccesen a színésznő.
Elsa a női fehérneműk megszállottjaként elmondta, hogy szerinte a Women’Secret az a márka, ami a határokat feszegetve nyújt ízlésesen elegáns és nőies darabokat mindennapi viselethez. Kiváltképpen szereti a divatcég új, “I feel Sexy” kampányát, ami azért áll közel a szívéhez, mert, mint mondta „anyaként talán még nagyobb kihívás szexinek érezni magunkat, mivel a folyamatos rohanásban nem jut elég időnk a hajunkra, a sminkelésre, sőt gyakran még arra sem, hogy tükörbe nézzünk… mindazonáltal mégis fontos, hogy időt szakítsunk ezekre a dolgokra, és szexisnek érezzük magunkat a bőrünkben”.
Az újabb közös munkáról elmondta: „Nagyon örülök annak, hogy ismét a Women’Secrettel közösen, egy ilyen izgalmas projekten dolgozhatok. Egyúttal hálás vagyok azért, hogy mindezt Paulával tehetem meg, akire szinte családtagként tekintek. Csodálatos érzés olyan emberekkel együtt dolgoznom, akiket ismerek és szeretek.”
A videóban Paula Ortiz a márka nőies oldalát kidomborítva szeretné bemutatni a Women’Secret világát. „Szenvedélyem, hogy képekkel meséljek el történeteket, és ez a projekt különösen izgalmas kihívás számomra, hiszen a videóban a fő motívum a képek szépségének kihangsúlyozása és középpontba állítása lesz.”
Elsa a klipben a Women’Secret limitált kollekciójának egyik darabját, egy hosszú ujjú, fekete csipkés, plumetti mintázatú bodyt visel.
Forrás: Women’ Secret
Fotó: Bernabé Cordón