Kulcsár Edinát, a világ második legszebb hölgyét, nem kell bemutatni senkinek Magyarországon. Főleg nem az edzőtermek világában, ahol nagy rajongótábora van, nem csak a férfiak, de a nők körében is. A sztárt az a megtiszteltetés érte, hogy ő lett a keresztanyja Magyarország első SCITEC edzőtermének, ahová rendszeresen jár párjával, Csutival.
Edina életének mindig fontos részét képezte a sport, hiszen modellként folyamatosan top formában kell lennie. „Legalább heti három alkalommal formálom a testem. Sokszor a szerelmemmel, Csutival együtt járunk edzeni a frissen elnevezett SCITEC Gold Fitness Centerbe, mert örülünk, hogy a mindennapos rohanás mellett legalább olyankor közös programot tudunk csinálni.”
A TRX-szel úgy fél éve ismerkedett meg Edina, de hamar rabjává vált és örömmel végzi a saját testsúlyos edzéseket. Bár fegyelmezettnek tartja magát, mégis azt érzi, hogy eredményesebb a fitneszteremben végzett munka, ha az edző rajta tartja a szemét, bíztatja vagy olykor kíméletlen vele, mert akkor tudja a legtöbbet kihozni magából.
„Azt nem mondanám, hogy örök elégedetlen vagyok, de mindig látom, hogy miben kellene fejlődnöm. Terveim szerint segítséget fogok kérni egy szakértőtől, hogy megtaláljam az edzések és a táplálék-kiegészítők tökéletes összhangját. A kettő együttes erejével talán végre elégedettebb leszek a teljesítményemmel és elérem az álomalakot” – mondta Kulcsár Edina.
A keresztelő ünnepségen természetesen minden szempár Edinát figyelte, aki megnyugtatott mindenkit: tartós kapcsolatban él, és elsősorban szülői szerepre készül, nem csak keresztanya szeretne lenni, de örömmel lett háziasszonya a rendezvénynek, ahol Magyarország első SCITEC edzőterme nyílt meg. „Ráadásul úgy érezhettem magam, mint Miamiban, ugyanis amikor Csutival ott nyaraltunk, egy tűzpiros Mustanggal róttuk a kilométereket.” – tette hozzá a szépség.
Az eseményen szerepet kapott sportautót a SCITEC Muscle up! nyereményjátékának szerencsés nyertese az eseményen vehetett át. A február közepétől március végéig zajló, a táplálék-kiegészítők piacán egyedülálló kampány során három országban – Franciaországban, Németországban és Magyarországon – SCITEC termékek megvásárlásával lehetett megnyerni egy-egy tűzpiros Ford Mustang sportautót.
Forrás: KRQ