Lizzo Grammy-díjas énekesnőként nem csak örökzöld slágereket ont magából, de jobbnál jobb ötleteket is, amelyeket nem fél megvalósítani. A díjnyertes díva saját ruhamárkával rukkol elő, amely egyszerre lesz kényelmes, stílusos és mindenki számára elérhető.
Az Amazon Prime-on futó „Watch Out for the Big Grrrls” című új valóságshow-ja és közelgő albuma mellett Lizzo egy új, YITTY nevű márkán dolgozik a Fabletics nevű ruházati márkával együttműködve. Az új vállalkozás hírét egy Instagram-posztban jelentette be.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
„Azt az elvet követem, hogy azt csinálhatok a testemmel, amit akarok, azt viselhetek, amit akarok, és közben jól érzem magam”
– nyilatkozta már korábban is Lizzo.
Logikus, hogy a Grammy-díjas énekesnő, aki régóta a testpozitivitás szószólója, beszáll a ruhaiparba és ezzel is tesz azért, hogy az emberek jobban érezzék magukat a bőrükben és abban a ruhában is, amelyet hordanak. Lizzo az elmúlt néhány évben rengeteg olyan, határokat feszegető megjelenést támogatott, amelyek az önelfogadást és az új szépségszabványokat hirdetik.
A YITTY, amely a díjnyertes sztár gyermekkori becenevéről kapta a nevét, a belső önbizalom, az önszeretet és a könnyed mindennapi viselet elvein alapuló, alakformáló ruhákat készít. A márka újragondolja a méretezéssel kapcsolatos általános megközelítéseket, és minden egyes testtípus számára kínál lehetőségeket. Egy hivatalos közlemény szerint:
„Ahelyett, hogy lineárisan gondolkodnánk a méretről, egy olyan spektrumon gondolkodunk róla, amiben mindenki benne van. Mindenkinek egyéni mérete van, nincs túl magas vagy túl alacsony, nincs nagy vagy kicsi. Csak a saját méreted létezik.”
A márka három különböző kollekciót mutat be: Nearly Naked, Mesh Me, és Major Label – kényelmes, formás testekre szabott alakformáló ruhák, funkcionális és divatos hálós fazonok valamint a mindennapi darabok.
<
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
„Belefáradtam ebbe a szomorú, korlátozó viseletbe, amelyet szó szerint senki sem akart már hordani” – mondta Lizzo a YITTY sajtóközleményében. „Volt egy olyan megvilágosodásom, hogy vajon ki tudna valójában tenni valamit ez ellen? Úgy döntöttem, hogy felvállalom a kihívást, hogy a nők újra bocsánatkérés nélkül érezhessék jól magukat a bőrükben.”
A YITTY április 12-én debütál majd, weboldalukon ezen a napon indul el az online vásárlás is.
Címlap: Getty Images/ Jim Benett/Wireimage