Tornázol, edzel, versenyzel, mert tudod, hogy testednek erre van szüksége. Most eljött az idő, hogy bőrödre is kiemelt figyelmet fordíts. Az adidas bemutatja az új adipure tusfürdő gélt, mely azon túl, hogy a tisztaság élményét nyújtja, maximálisan tekintetbe veszi bőröd igényeit is.
Az adipure rendszer
Az adidas mindig a legjobb eredményre törekszik, ez az elv vezette, amikor kifejlesztette a különleges adipure® sportruházatot, megy hűen követi tested minden rezdülését. Ez a pillekönnyű ruházat fejedelmi kényelmet nyújt, csökkenti a sportolás közben fellépő közegellenállást, hogy a legtöbbet hozd ki magadból.
Az adipure® sportruházat nyújtotta szabadság, kényelem és könnyedség inspirálta a 2016-ban megjelent adipure dezodort, mely 0% alumínium sót tartalmaz, 24 órás védelmet nyújt és figyelembe veszi a bőr igényeit. Most, 2017-ben az adipure tusfürdő piacra lépésével teljes lesz az adipure testápolási rituálé, mely selymessé varázsolja a bőrt, ápol és táplál tetőtől talpig. Mosakodj vele, fújd magadra, öltsd fel és bőröd meghálálja a törődést.
0% szappan és 0% színezék, tápláló “CottonTech” formulával
Ha az ápolásról van szó, a kevesebb néha több. Az adipure tusfürdő 0% szappant és 0% színezőanyagot tartalmaz, így gyengéden gondoskodik bőrödről.
De nem csak az a fontos, amit NEM tartalmaz a formula, hanem az is, ami nem hiányozhat belőle, ez pedig az adidas szabadalmaztatott “Cotton Tech” komplexe. A “Cotton Tech” technológia a különleges alkotókon alapszik, hidratáló glicerint és gyapot kivonatot tartalmaz, ezek gondoskodnak az egyedülállóan kellemes komfortérzetért. Ráadásul az összes alkotók 95%-a természetes eredetű.
Élvezd a finom hab nyújtotta gyengéd és frissítő, tisztálkodási élményt. Bőrödön érezni fogod a hidratáló hatást, rugalmassá válik, szinte megújul,
Energiával feltöltő illatok
Az adipure tusfürdők ugyanazt a kellemesen élénkítő illatot kapták, mint az adipure dezodorok, így az egész termékcsalád tökéletesen harmonizál egymással. A férfi termékek hűs és légies jellegét az aromás, fás alapokra épülő zamatos citrusfélék és jázmin adja. Tökéletesen kiegészíti a női illat, mely légiesen könnyű, benne frissítő bergamott keveredik zöld ibolyalevéllel, majd kibontakozik a virágos-púderes alap, ami lágy nőiességgel ruházza fel a kompozíciót.
Üde csomagolás
A tusfürdők sima csomagolása felidézi a dezodorok design-ját, kifejezi a termékek frissítő és letisztult jellegét. A férfi tusfürdő átlátszó, ergonómiailag gondosan megtervezett formája, az ezüst és fekete színek férfiasságot sugároznak. A hatalmas 3-as számjegy kifejezi a termék 3:1-ben jellegét, vagyis használata arcra, testre, hajra egyaránt ajánlott. A női tusfürdő finoman ívelt vonali, fehér színe, lila feliratozása és grafikája annyira sikkes, rögtön kitűnik, hogy itt ápoló hatású termékről van szó. Mindkét variánson megjelenik a spirális háló motívum, utalva a formulában rejlő “Cotton Tech” bőrtápláló hatására.