Főoldal > EGÉSZSÉG > A túlzott kávéfogyasztás hatással lehet a mellméretre

A túlzott kávéfogyasztás hatással lehet a mellméretre

kávémellméret
0

Írta:

Svéd tudósok új kutatásainak eredményei szerint a túl sok kávé fogyasztása összefüggésbe hozható az egyre kisebb mellmérettel.

Svéd kutatók arra jöttek rá egy kutatás során, hogy a túlzott kávéfogyasztás a mellek méretének csökkenéséhez vezethet. Helena Jernstroem, a kutatás vezetője arra volt kíváncsi, hogy a nagyobb mellű nők jobban ki vannak-e téve a mellrák kockázatának.

Az erről szóló kutatás adatait vizsgálva talált kapcsolatot a kávé és a mellek között: ugyanis azok a nők, akik naponta 3 bögre kávét isznak, csökkenthetik a mellrák kialakulásának kockázatát.

A kutatás szerint nagyjából a nők fele rendelkezik azzal a génnel, ami a kávéivók mellméret-csökkenését okozza.


További cikkeink a témában

személyiségtempó

Ezt árulja el a személyiségedről a járásod tempója

Írta:
0

Van, aki szinte átszeli a várost néhány perc alatt, míg mások ráérősen, komótosan haladnak. Bár a járás tempóját számos tényező – például az életkor, az egészségi állapot vagy az aktuális hangulat – befolyásolja, kutatások szerint a megszokott sétasebesség bizonyos személyiségjegyekkel is összefügghet. Természetesen ez nem jelent kőbe vésett szabályt, de érdekes betekintést adhat abba, hogyan viszonyulunk a világhoz.

Kövess Facebook-on!
X