Főoldal > AKTUÁLIS > Durván megalázó kollekciót árultak az üzletházakban

Durván megalázó kollekciót árultak az üzletházakban

macy'smegalázótányértányérkollekció
0

Írta:

A tányérokat időközben eltávolították az összes Macy’s üzletből.

Az üzletház azért vonta vissza a tányérok forgalmazását, mert számos panasz érkezett arra, hogy a készlet testszégyenítő, erősíti a body shaminget.

A tányérokon egy diagram volt látható, amelyek három különböző adagméretet jelöltek: a legkisebb adag a skinny jeans (szűk farmernadrág), a közepes a favorite jeans (kedvenc farmernadrág), míg a nagy adag a mom jeans (anyuka farmernadrág) nevet kapta. A kollekció kapcsán Alie Ward, és podcast házigazda írt Twitteren egy bejegyzést arról, hogy követői szerint hogy tudná elérni, hogy az USA összes államában betiltsák a tányérkészleteket?

Egy kommentelő azt is megjegyezte, hogy az üzletház ezekkel a tányérokkal az étkezési zavarokat és a testszégyenítést promotálja.

A twett hamar eljutott a Macy’s-hez is, akik egy válasz kommentben köszönték meg Alie észrevételét, és tudatták vele, hogy az összes tányért eltávolították a Macy’s üzletekből, és valóban félrement a minta és a termékek üzenete.

A tányérokat egyébként a Macy’s üzleteiben helyet kapó, STORY nevezetű cég forgalmazta, amely úgynevezett store-in-store (nagyjából annyit tesz, hogy üzlet az üzletben) módszerrel árusítja itt a termékeket. Éppen ezért például online soha nem voltak elérhetők a Macy’s weboldalán.

A tányérokat azonban egy másik vállalkozás, a Pourtions készítette, akik továbbra is árulják online a kollekciót, a következő leírással: „Nincs is jobb, mint a már jól bejáratott, kifakult, a tökéletes helyeken feszülő farmernadrág. Ami nagyon jól néz ki, és ami még fontosabb: tökéletesen is áll. Éppen ezért mindig a középső kört (skinny jeans) tartsd szem előtt!”


További cikkeink a témában

Kövess Facebook-on!
X