Főoldal > AKTUÁLIS > Ilyen egy igazán pazar hétvége Bükfürdőn

Ilyen egy igazán pazar hétvége Bükfürdőn

Bükfürdő

Írta:

Nemrégiben megújult a Greenfield Hotel Golf&Spa: belső tereik felújításra kerültek, újjászületett spa- és wellnessrészlegük, szobáik új, modern és elegáns külsőt kaptak. Ennek apropóján látogattunk el Bükfürdőre, hogy meglessük, milyen egy igazán pazar külsővel rendelkező hotelben eltöltött hétvége.

A Greenfield Hotel Golf&Spa ideális lehet azok számára, akik aktívan szeretnék eltölteni a pihenésüket, illetve azok számára is, akik inkább a wellness részlegen szeretnének relaxálni. Mi mind a kettőbe belekóstoltunk, amikor nemrégiben Bükfürdőre látogattunk.

Megannyi lehetőség a wellness részlegen

A hotel egy kültéri és 6 beltéri medencével – 2 élménymedence, 20 m-es sportmedence, 2 termálvizes medence, illetve egy babapancsoló csúszdával és vízi élményelemmel – várja a víz szerelmeseit. Két pancsolás között ellátogattunk a szauna részlegre is, ahol mi a finn szaunát próbáltuk ki, továbbá a gőzfürdőben relaxáltunk. Ezen kívül azoban, bio- és softszauna, aromaszauna, sóbefúvásos sószoba sóhomokozóval, jégkút, merülőmedence és száraz Kneipp taposómedence is a vendégek rendelkezésére áll.

A Greenfield Hotel megújulásának részeként elkészült az új Spa&Harmony exkluzív wellnessrészleg is, ahol igazán impozáns környezetben pihenhettük ki magunkat. Itt egy-egy szaunázás után, frissítő gyümölcsökkel töltődtünk fel, továbbá néhány frissítő italt is megkóstoltunk a pazar kínálatból.

Aktív kikapcsolódás

Reggel kipróbálhattuk a golfot is, mely igazán izgalmas tevékenységnek bizonyult. Oktatás közben megismerkedhettünk a golf történelmével, rengeteg érdekességet tudhattunk meg erről a sportról, miközben körbevittek minket a pályán.

A fürdőzés, kikapcsolódás és a vacsora között sem telt tétlenül az időnk: a hotel vadonatúj Chill&Fun Clubjában szórakozhattunk. És ezzel nem voltunk egyedül: kicsik és nagyok egyaránt találtak maguknak valamilyen aktív kikapcsolódási lehetőségek a klubban, a bowlingtól a golfszimulátorig. Mi egy baráti dartsmeccsel űztük el a koraestét.

A nívós golfpálya és a pihentető wellnesslehetőségek mellett a Greenfield Hotel Golf&Spa fantasztikus kulináris élmény is lehet az ínyencek számára. A GreenGarden Étterem bőséges svédasztalos reggelit kínált, energikusan kezdhettük a napot a nagy választéknak köszönhetően. A friss gyümölcslevek és a palacsintakészítő gép, valamint a tökéletesen elkészített rántotta kifejezetten elnyerték tetszésünket.

Ebédidőben a Gourmet Corner Étterem á la carte kínálatából lakhatunk jól, mind nemzetközi, mind magyaros fogások szerepelnek az étlapon, így tényleg mindenki találhat kedvére való ebédet.

Vacsoránkat szintén a GreenGarden Étteremben fogyasztottuk el: a büfévacsora bősége párosult a választható ételek magas minőségével, így az éttermi élmény sem maradt el, és a választás lehetősége is adott volt. A vacsora mellé még igen finom, minőségi borok közül is válogathattunk.

Egy ilyen egész hétvégés feltöltődés után kipihenten, de mégis energikusan utaztunk haza Bükfürdőről, ahová biztosan vissza fogunk még térni a jövőben.