Főoldal > PSZICHÉ > 5 egyszerű stressz-enyhítő technika

5 egyszerű stressz-enyhítő technika

idegességkikapcsolódásstresszstresszcsökkentés
0 0

Írta: and

A Wellness Cafe összegyűjtött 5 egyszerű, de annál hatékonyabb stresszcsökkentő technikát. Készülj fel a másnapra! Semmi sem okozhat nagyobb stresszt, mint az, ha felkészületlenek vagyunk. Ha nagy feladat előtt állsz, alaposan szervezd meg a teendőidet, szánj időt rá, hogy összeírd, mit is kell még megcsinálnod. Ha tudod, hogy minden szükséges lépést megtettél, az este folyamán […]

A Wellness Cafe összegyűjtött 5 egyszerű, de annál hatékonyabb stresszcsökkentő technikát.

Készülj fel a másnapra!

Semmi sem okozhat nagyobb stresszt, mint az, ha felkészületlenek vagyunk. Ha nagy feladat előtt állsz, alaposan szervezd meg a teendőidet, szánj időt rá, hogy összeírd, mit is kell még megcsinálnod. Ha tudod, hogy minden szükséges lépést megtettél, az este folyamán kevésbé izgulsz majd a másnapi teljesítményed miatt. A következő reggel érezni fogod, hogy kézben tudod tartani az irányítást, és hogy mindennel meg tudsz birkózni. Ezzel biztosítod, hogy pozitív hangulatú napban legyen részed, és ez abban is segít, hogy további szép eredményeket érj el.

relax2.jpg ()Vértezd fel magad egészséges rágcsálnivalókkal!

A nőknél gyakori, hogy a fogyás reményében megtagadják maguktól a kedvenc ételeiket, de ha idegesek, előfordulhat, hogy nem tudnak ellenállni a kísértésnek. A kulcs abban rejlik, hogy nem fosztod meg magad semmitől. Tarts a kezed ügyében három-négy kis adag egészséges rágcsálnivalót, de olyasmi legyen, amit szeretsz – enyhén sózott mogyoró, ha sósra vágysz; sajt, ha fehérje után sóvárogsz; és egy kis szelet étcsoki, ha édes után ácsingózol, így kiküszöbölheted a tivornyázásokat.

Csobbanj!

Egy svéd tanulmány megállapította, ha úszkálunk egy kicsit, akkor a víz hatására a testünk „pihenő-üzemmódba” kapcsol, és a stresszhormon szintje is alacsonyabb lesz. A lubickolást követően pedig kevésbé leszünk feszültek és lehangoltak.

Kapcsolj ki!

Hála az e-mailnek és az okostelefonoknak, olyan mintha a munkaidő soha nem érne véget. A munka és a magánélet között hihetetlenül elmosódott a határvonal, emiatt úgy érezzük, hogy még kevesebb szabadidőnk van. A legújabb technológiai vívmányok a krónikus stressz elsődleges forrásai, és sokakat állandó készenlétben tartanak. Nem beszélve arról, hogy mindez milyen kihatással van a családi kötelékekre. Hogy a modern kütyük valóban jó szolgálatot tegyenek, és ne életed megrontói legyenek, korlátozd a mobilozást és az e-mailezést csak a munka idejére. Nem tudod felszámolni a telefonod állandó nyomogatását? Jelölj meg esténként egy konkrét időpontot, amikor rápillantasz a készülékedre (ugyanez érvényes az elektronikus levelekre és a közösségi oldalakra), így semmi sem fogja a meghitt családi életet félbeszakítani.

relax3.jpg ()

Hívj segítségül egy múltbéli sikert!

Az adott pillanatban úgy érezheted, hogy soha nem leszel képes megoldani a fennálló problémát, de ha visszatekintesz a múltadra, rá fogsz jönni, hogy már korábban is adódtak komoly nehézségek és mindig megtaláltad a módját, hogy leküzdjed. És persze az is sokat segít, ha olyan emberekkel veszed magad körül, akik mindig mindenben támogatnak, vagy pedig olyanokkal, akik már jártak hozzád hasonló cipőben, így megfelelő tanácsokkal tudnak ellátni és segíteni neked.

5 megdöbbentő tévhit a dezodorokról

Öveket becsatolni, irány a tenger!

Tippek fogaink egészségének megőrzéséhez

Őrizzük meg egészséges mosolyunkat!


További cikkeink a témában