A Givenchy férfi erős és érzékeny, kliséktől mentes, merész, szabad szellem.
1975: A Givenchy ház bemutatja új, ikonikus illatát, a férfiasság egyedülálló megtestesítőjét, a Gentlemant. Szakítva a korra jellemző divatos összetevőkkel, a Givenchy Gentleman, a pacsuli és az aromás jegyek addig szokatlan társításának köszönhetően, egy erőteljes, Couture kompozícióvá vált és lett az igazi úriembert jellemző előzékeny férfiasság megtestesítője.
2017: A Givenchy ház a 70-es évek klasszikus parfümjéből inspirálódva, megalkotta a mai modern úriember illatát, az úriember újraértelmezését. Mit jelent a XXI. században az úriember fogalma? Természetesen a környezetre nyitott, odafigyelő, elegáns életstílus és a biztonságot nyújtó, kifinomult férfiasság csábító alkímiáját.
AZ ÉRZÉKENY FÉRFI
Egy váratlan virágos kompozíció az elegáns, modern férfinak… A Nathalie Lorson és Olivier Cresp alkotó páros által megálmodott illat gerincét a klasszikus levendula helyett a nemes írisz adja, aminek kifinomult púderessége csábító. Az élvezetet az édes vadkörte friss zamata fokozza.
Az eredeti 1975-ös illatra emlékezve, a pacsuli és a bőrhatású jegy karakteres harmóniája jelenik meg ebben az elegáns fás – virágos – fougere kompozícióban.
A kifinomult, mégis erőteljes új Givenchy alkotásban a gyengédség és a temperamentum egyesül, és alkot a modern férfi számára egy tökéletes, személyre szabott harmóniát.
A modern férfi ösztönösen kifinomult.
SMOKING OR NO SMOKING
Az időtlen Gentleman által ihletett flakon egy stílusosan viselt, modern szmokinghoz hasonlóan a természetes elegancia megtestesítője.
Az 1975-ös illathoz képest az új illat flakonja letisztultabb, üvege vastagabb és nehezebb. Az új, modern flakont koronázó fekete lakk kupak és az üveget körbeölelő, fekete szalag a dinamika és a lágyság, a kifinomultság és az erő ellentétének jelképe.
Egy neoklasszikus műalkotás.
AZ ÚJ GENTLEMAN
Korunk dandyje, akinek csábító karizmája és természetes eleganciája magával ragadó. A Sam Tayor Johnson által rendezett reklámfilm főhőse, a költői Givenchy férfi, aki egy igazi, a világra nyitott, független egyéniség. A neves brit fotós, filmes, producer, a 2009-ben rendezett „Fiatal évek” című film forgatásán dolgozott együtt először Aaron Taylor Johnsonnal. A rendező nevéhez fűződik a 2015-ös, „A Szürke ötven árnyalata” című film is. Legutóbbi alkotása a Netflixen 2017. június 30-án előzetesen bemutatott „Gypsy”, Naomi Watts főszereplésével.
Sam és Aaron Taylor Johnson külön-külön is csodálatosak, de együtt tehetségük és személyiségük egy különös szinergiát alkot, aminek eredményeként még nagyszerűbb produkciók születnek. Ilyen az új Gentleman illat, fekete-fehér reklámfilmje, ami az éjszaka közepén egy vidéki majorságba repít bennünket.
Az éjszaka csendjében egy közeli szökőkút csobogását és egy már épp a vége felé közeledő ünnepség halk moraját halljuk. Az utolsó vendégek ernyedten beszélgetnek, néhányan még kártyáznak, de valami hiányik, egy szikra.
És ez a szikra nem más, mint az Aaron Taylor Johnson által megformált, nemtörődöm dandy, aki egy kis gypsohilia, rezgő virággal a kezében tűnik fel a vásznon. Egy karosszékből felállva, kezében egy kismacskát símogatva feltesz egy vinil lemezt a lemezjátszóra és elkezd táncolni, A+ amerikai rapper Enjoy Yourself című számára. Minden szem rászegeződik. Egy félmeztelen férfi lép a táncba, akit az amerikai táncos színész, Aaron Doucette alakít. Egy a manökken, Elizabeth Salt által megformált fiatal lány is csatlakozik hozzájuk, és a trio az ünnepi asztalra ugorva ördögi táncba kezd. A lendületes tánc a szabadban folytatódik, ahol már látjuk a felkelő nap gyengéd sugarait. Aaron Taylor Johnson igazi úriemberként, a félmeztelen táncos vállára teríti a felöltőjét, a kis rezgő virágot pedig a lány felé nyújtja. A két fiatalt a szökőkútig hajtja a tánc, már majdnem átölelik egymást, mikor lelassul a zene ritmusa, a férfi hírtelen megfogja a virágot és hagyja, hogy a lány a medencébe lökje. A férfi a vízben lebeg és felszabadultan mosolyog.
Az új GENTLEMAN Eau de Toilette 50 és 100 ml-es kiszerelésben, szeptember elejétől kapható a parfümériákban.