Főoldal > AKTUÁLIS > Nyaraljunk Pesten, irány az Aquaworld!

Nyaraljunk Pesten, irány az Aquaworld!

Aquaworldmedencenyaralásstrandwellness

Írta:

Nyaralni jó, a nyaralást mindenki várja, de mégsem akar mindenki messzire menni, mert a hosszú utazás, főleg kisgyerekkel elég nehézkes tud lenni. De akkor mi legyen, maradjon el a nyaralás? Nem! A megoldás szinte karnyújtásnyira van: nyaraljunk inkább Pesten!

Budapest zöldövezetében, mégis közel a belvároshoz található az Aquaworld Resort Budapest Hotel és Élményfürdő. Igazi családi élménybirodalom, ahol a család apraja és nagyja jól fogja magát érezni, hiszen itt minden adott, ami egy igazi – vizes és pihenéssel teli – nyaraláshoz szükséges. A szálloda családbarát, hatalmas a strandja, és ott a fedett élményfürdő is medencékkel, csúszdákkal, izgalmas játékokkal.

A szálloda hatalmas, így biztosak lehetünk benne, hogy bármikor szeretnénk üdülni menni, lesz számunkra egy szabad szoba vagy apartman, ahol az egész család elfér és komfortosan pihenhet. A szobák felszereltek, és ha kisbabával érkezünk, nem kell a fél házat bepakolnunk, mert az Aquaworld Resort Budapest Hotel minden szükséges felszerelést a rendelkezésünkre bocsát a babaágytól kezdve a babakádon át a cumisüveg melegítőig. A 7 évesnél fiatalabb gyermekek szállása pedig ingyenes, hogy még inkább megkönnyítsék a család pihenését.

Hogy az édesanyának se kelljen állandóan a konyhában tenni-venni, hanem ő is át tudja adni magát a pihenésnek, az Aquaworld az egész család étkezéséről teljes körűen gondoskodik: a szálloda étterme válogatott finomságokkal várja a vendégeit, külön büféasztallal kedveskedve a kicsiknek, hogy ők is találjanak kedvükre való fogásokat, de az ételallergiával küzdőkre és a diétázókra is gondolnak a bio sarok kínálatával. A fürdő területén található étterem is gazdag ételkínálattal várja a fürdés, úszás, csúszdázás közben megéhezőket, ha pedig kávézni szeretnénk vagy egy frissítő itallal hűtenénk le magunkat, akkor a bárokban biztosan találunk kedvünkre valót.

És hogy miért is nyaraljunk az Aquaworldben? Azért, mert páratlan élményekkel vár mindenkit Budapest legnagyobb Vízibirodalma, ahol a vendégek felfedező kalandorokká változva barangolhatnak a trópusi hangulatú Angkor-romtemplomban, megmártózhatnak a 17 bel- és kültéri élmény-, valamint úszómedence egyikében, kipróbálhatják a szörföt, a búvárkodást, a vízen járó labdát, a kalandot, hogy végül a plusz adrenalint a 11 különleges csúszdán gyűjthessék be.

Az élményfürdő a legkisebbekre is gondol: a meleg vizes baba élménymedencében csúszdázhatnak, pancsolhatnak, és babaúszáson vehetnek részt a Stroller Babaúszó Akadémián.

A felnőttek a pancsolás mellett pihenhetnek is a medencében. Ha csendesebb helyre vágynak, akkor a szállodához tartozó Oriental Spa termálvizében mártózhatnak meg, vagy a kényeztető wellness kezelése közül válogathatnak. A háromszintes központban teljes kikapcsolódást élvezhetnek: gőzfürdő, szaunavilág, kozmetikai kezelések, masszázs, szolárium, fodrászat fogadja őket.

Bár a gyerekeket a legnehezebb kiimádkozni a medencékből, mégis érdemes nem csak a vízi, hanem a szárazföldi programokat is kipróbálniuk, hiszen a kedvükért idén nyáron számos újdonsággal készül az Aquaworld. Ha a szülők kicsit magukban szeretnének lenni, a gyerekek szakképzett felügyelők gondjaira bízhatják a Bongo Kids Club szárazföldi játszóparadicsomban. Itt a kicsik ugrálhatnak, kipróbálhatják a mászólabirintust, a labdafürdőt, rajzolhatnak, legózhatnak, vagyis kijátszhatják magukat, míg apa és anya szusszan egyet.

Tavaly nyitotta meg kapuit a strand mellett elterülő Bongo Wonderland, ami egész nyáron izgalmas programokkal várja a gyerekeket és akár a szüleiket is. A légvár ugyan csak a kicsiké, de a trambulinon akár a szülők is együtt ugrálhatnak a csemetéikkel, emellett kipróbálhatják a minigolfot, a lengőtekét, a teqball nevű különleges asztali focit, és akár az életnagyságú oldtimer autóban játszhatnak. A kreatív programok kedvelői a kézművesházban és a zenés gyerekfoglalkozásokon kapcsolódhatnak ki. A legkisebbek pedig a dalos, mondókás Kerekítő programon mókázhatnak.

És hogy még izgalmasabb legyen az Aquaworldben az időtöltés: a család egy Bongo Wonderland útlevelet kap, melybe a szárazföldi játékbirodalom állomásai gyűjthetik a pecséteket, ezzel is bizonyítva, hogy milyen sokféle érdekes programon vett részt.

Mi hárman érkeztünk az Aquaworldbe, hogy az elsők között próbálhassuk ki a pesti nyaralás élményét. Leginkább a 4 éves kisfiam várta a programot, hiszen úgy harangoztuk be neki, hogy egy hatalmas strandra megyünk, ahol kedvére úszkálhat. Már a recepciónál azt hallgattuk, hogy menjünk már a medencébe, de sikerült meggyőzni, hogy előtte azért foglaljuk el a szobánkat és öltözzünk át fürdőruhába. Ezután azonnal megrohamoztuk a szabadtéri medencét, először a gyerekmedencét, majd sorra jártuk az összes többit, és teszteltük a gyerekkel is kipróbálható csúszdákat.

A kisfiamat úgy 2 óra elteltével sikerült „kivarázsolni” először a vízből, ekkor végre hajlandó volt megnézni a Bongo Wonderland-et. Szerencsére ugrálni is szeret, úgyhogy a légvár és a trambulin volt a nyerő, aztán kedvet kapott a minigolfhoz is, és örömmel tarolta le a bábukat a lengőtekén – így aránylag ügyesen és gyorsan gyűjtöttük be a pecséteket az útlevelünkbe. A medencézés fáradalmait az étteremben, a finom vacsora mellett pihentünk ki, majd a kényelmes szobában gyorsan álomba szenderültünk.

Másnap reggel természetesen a gyerkőc ébredt először, és azonnal azt kérdezgette, mikor megyünk a vízbe, így a gyors reggeli után máris úton voltunk az élményfürdőbe. Először az Oriental Spa medencéiben ébredeztünk, szerencsére a kisfiam itt is nagyon jól érezte magát, én pedig egy 20 perces kényeztető masszázst is kaptam a spa-ban. Ezután kipróbáltuk a Bongo Kids Club-ot, ahol a kalandvár és a labdafürdő lett a kedvenc, a gyors szárazföldi kaland után pedig újra csobbantunk a medencében. Nem győztünk fel és le lépcsőzni és csúszni a családi csúszdán, a kisfiam elképesztő tempót diktált, csak egy-egy korty folyadék és egy gyors ebéd erejéig tudtuk kiszedni a medencéből. Persze mi felnőttek nem hagyhattuk ki a több emelet magasról induló csúszdákat, míg egyikünk a gyerkőccel pancsolt, a másik a csúszdán száguldozott, majd cseréltünk.

A napot – 8 órányi pancsolás után talán érthetően – mindhárman hullafáradtan zártuk, és nagyon örültünk, hogy mindössze 20 perc alatt haza is értünk a pesti nyaralásból.

A lehetőséget köszönjük az Aquaworld-nek!