Főoldal > dieta > Így inspiráld magad a fogyásra!

Így inspiráld magad a fogyásra!

diétatáplálkozás
0 0

Írta: and

Ha megfordult a fejedben, hogy abbahagyod a diétát, ne dobd be egyből a törölközőt! Tarts 2-3 nap szünetet, majd vesd be az inspiráló ötleteinket! Meglátod, hogy megéri folytatni!

1. Faggasd ki magad!

Szükséged van gyorsan egy nagy adag instant inspirációra? Tegyél fel magadnak néhány kérdést, és adj rájuk őszinte választ. Segíteni fog, hogy emlékeztesd magad arra, miért is kezdted el a diétát. Például:

–    Ha abbahagyom a diétát, hogyan fogok kinézni hat hónap múlva?
–    Ha abbahagyom a diétát, hogyan fogom érezni magam hat hónap múlva?
–    Ha abbahagyom a diétát, milyen lesz az egészségem?
–    Ha abbahagyom a diétát, mit szólnak majd a családtagjaim és a barátaim?

Garantáltan emelkedni fog a motivációs szinted!

2. Rakj rendet a gardróbodban!

Ha meginogtál, vajon kibírod-e a fogyókúrát, könnyen elűzheted az átmeneti zűrzavart, ha az életed egy másik területére koncentrálsz. Mondjuk a közvetlen környezetedre, azon belül is a gardróbodra. Selejtezd le a túlságosan elhasznált ruháidat! Ami már túl nagy rád, azt ajándékozd el, ami pedig még kicsi, tedd félre, de ne túl messzire, hiszen hamarosan úgyis bele fogsz férni! A sok szép ruhadarab, amit idén nyáron már felvehetsz, igazán inspiráló hatással lesz rád!

3. Kerüld a skinny modelleket!

A tudósok szerint, ha szupervékony nők képeit tűzöd ki a hűtőszekrényre motivációs forrásként, pont az ellenkező hatást fogod elérni. A túl sovány nők látványa előbb-utóbb elveszi a kedved az egész diétától, azt érzed majd, hogy soha nem leszel képes elérni ezt a célt. Ahelyett, hogy összehasonlítanád magad az irreális kinézetű divatmodellekkel, inkább tegyél ki magadról olyan képet, amikor még meg voltál elégedve magadra. Különben is: ki szeretne csont és bőr lenni?!

4. Fókuszálj az érzésre!

Semmi kedved egészségeset enni, inkább rendelnél egy pizzát? Gondolj arra, hogy milyen aktív voltál múltkor is fél órával ebéd után, mert bár jóllaktál, de nem tört rád a kajakóma. Az edzést is a hátad közepére kívánod, nincs hangulatod kimozdulni otthonról? Jusson eszedbe az a jóleső érzés, amikor a legutóbbi alkalom után szétáradt benned az adrenalin, és büszke voltál magadra, hogy megcsináltad! Tehát mindig a következményre fókuszálj, hogy mennyi kalóriát égetsz el, mennyivel jobban fogod érezni magad a bőrödben!

5. Készíts „üzleti tervet”!

Minden sikeres vállalkozás megkövetel egy tervet, amelyben megfogalmazzák a küldetést és hogy hogyan érik el ezeket. Ha eddig még nem készítettél stratégiát, itt az ideje, hogy meghatározd, mit szeretnél elérni, milyen határidővel, konkrét cselekvési tervvel és reális célokkal. Lehetőség szerint kerüld a szélsőségeket, mint például a koplalás! Ez segíteni fog abban, hogy legközelebb már ne akarj letérni az útról.


További cikkeink a témában

diétaedzés

Ezért fogysz nyáron könnyebben

Írta:
22 órája 0 0

Végre itt a nyár, a pihentető vakációk, a napozás és a végtelen koktélozások évszaka. Ez az évszak nemcsak a bulizás, hanem a fogyókúrázás szempontjából is a legjobb. És bár a néhanapján túlzásba vitt italozgatás és bulizás biztosan nem kedvez a diétádnak, a nyár mégis a legjobb időszak lehet, hogy végre elérd az áhított álomsúlyt.