Az úszónő a Nike Believe in More kampányának arca
Az egészséges, boldog és sikeres élet kulcsa bizonyítottan az aktív életvitel, amelynek része a sport, a mozgás – a kutatások mégis azt mutatják, hogy a mai fiatalok az egyik legkevésbé aktív generáció. Közülük is a lányok vannak hátrányban globális viszonylatban, hiszen a világ számos területén még mindig nem sportolhatnak szabadon. A Nike erre a problémára hívja fel a figyelmet „Believe in More” kampányában, amelyben Közép-Európa legerősebb női példaképeivel, sportolóival, köztük Kapás Boglárka úszónővel működik együtt. Bogi mellett többek között Klara Pokorna jógaoktató, Jana Vrana táncos/koreográfus és Antonija Sandric kosárlabda játékos szerepel a kampányban, céljuk, hogy a jövő női sportolóit inspirálják. A Believe in More óriásplakátjai Budapest-szerte láthatóak július végétől.
A muszlim nők sportolásához elengedhetetlen sporthidzsábbal, a konfekcióméreteken túlmutató plus size kollekcióval, az ingyenesen letölthető Nike Training Club alkalmazással és a nyári Believe in More kampánnyal a Nike célja, hogy egyre több nőnek biztosítson hozzáférést a sporthoz, hiszen mindenki megérdemli a magabiztos mozgás örömét. A márka legújabb, Chrome Blush kollekcióját is kifejezetten az erős nők számára álmodták meg a Nike tervezői – a pasztell rózsaszín és lila árnyalatokban pompázó darabokat a szürke és a króm fémes csillogásával állítják kontrasztba. A Chrome Blush kollekció darabjai már megtalálhatóak a Nike magyarországi üzleteiben.
Forrás: Red Lemon