Főoldal > MOZGÁS > Kapás Boglárka: „Erősebb vagy, mint gondolnád”

Kapás Boglárka: „Erősebb vagy, mint gondolnád”

Kapás Boglárkanikesportsportruha
0

Írta:

Az úszónő a Nike Believe in More kampányának arca

Az egészséges, boldog és sikeres élet kulcsa bizonyítottan az aktív életvitel, amelynek része a sport, a mozgás – a kutatások mégis azt mutatják, hogy a mai fiatalok az egyik legkevésbé aktív generáció. Közülük is a lányok vannak hátrányban globális viszonylatban, hiszen a világ számos területén még mindig nem sportolhatnak szabadon. A Nike erre a problémára hívja fel a figyelmet „Believe in More” kampányában, amelyben Közép-Európa legerősebb női példaképeivel, sportolóival, köztük Kapás Boglárka úszónővel működik együtt. Bogi mellett többek között Klara Pokorna jógaoktató, Jana Vrana táncos/koreográfus és Antonija Sandric kosárlabda játékos szerepel a kampányban, céljuk, hogy a jövő női sportolóit inspirálják. A Believe in More óriásplakátjai Budapest-szerte láthatóak július végétől.

A muszlim nők sportolásához elengedhetetlen sporthidzsábbal, a konfekcióméreteken túlmutató plus size kollekcióval, az ingyenesen letölthető Nike Training Club alkalmazással és a nyári Believe in More kampánnyal a Nike célja, hogy egyre több nőnek biztosítson hozzáférést a sporthoz, hiszen mindenki megérdemli a magabiztos mozgás örömét. A márka legújabb, Chrome Blush kollekcióját is kifejezetten az erős nők számára álmodták meg a Nike tervezői –  a pasztell rózsaszín és lila árnyalatokban pompázó darabokat a szürke és a króm fémes csillogásával állítják kontrasztba. A Chrome Blush kollekció darabjai már megtalálhatóak a Nike magyarországi üzleteiben.

Forrás: Red Lemon


További cikkeink a témában

BiotechUSA

Életmódváltás ősszel? Eláruljuk, melyek azok a táplálkozási hibák, amelyeket egy dietetikus sosem követne el

Írta:
0

Szeptemberben nemcsak a falevelek, hanem velük együtt azok a kifogásaink is lehullhatnak, amelyekkel sikerült eddig elodázni a mozgást és a tudatosabb étkezést. A BioTechUSA idei Back to the Gym elnevezésű kampánya éppen ebben az elhatározásunkban nyújthat segítséget, ugyanis mind az edzőterembe való visszatéréshez, mind pedig a helyes táplálkozás kialakításához gyakorlati útmutatóval és 15 %-os vásárlási kedvezménnyel szolgál. A kampány jótékony nagykövetei: Oczella Eszter és Kiss Jenő, valamint a cégcsoport dietetikus szakértője is abban támogatnak, hogy megbízható iránymutatást kapjunk az életmódváltáshoz. Az elhatározásunkhoz pedig külön plusz erőt adhat, hogy a kampány részeként ismét jótékony célt is támogathatunk.