Főoldal > DIÉTA > Last minute diétatippek nyaralás előtt

Last minute diétatippek nyaralás előtt

fogyókúra
0

Írta:

Már tavaly megfogadtad, hogy az idei bikiniszezon előtt edzeni és diétázni fogsz, de erre valahogy mégsem került sor? Ha szeretnél elégedett lenni az alakoddal bikiniben is, akkor az indulás előtt egy kis gyorssegélyre lesz szükséged!Öt villám diétatippünk segíthet, hogy laposabb hassal és feszesebb fenékkel vágj neki az útnak! Tartsd be a régi alapszabályt: sokszor keveset!A […]

Már tavaly megfogadtad, hogy az idei bikiniszezon előtt edzeni és diétázni fogsz, de erre valahogy mégsem került sor? Ha szeretnél elégedett lenni az alakoddal bikiniben is, akkor az indulás előtt egy kis gyorssegélyre lesz szükséged!
Öt villám diétatippünk segíthet, hogy laposabb hassal és feszesebb fenékkel vágj neki az útnak!

Tartsd be a régi alapszabályt: sokszor keveset!
A rutinos fogyókúrázók tudják: a napi egy-két bőséges étkezés helyett többször, keveset kell enni – ez nem terheli annyira az emésztőszerveket és felgyorsítja az anyagcserét is.
Ne hagyj ki egyetlen főétkezést sem, de sose edd degeszre magad! A reggeli, ebéd és vacsora közé iktass be két „köztes” étkezést is, de a sütemények és kekszek helyett inkább rostban gazdag zöldségféléket vagy lédús gyümölcsökett egyél!

Fogyassz minél több folyadékot!
Ne csak akkor igyál, amikor szomjas vagy! A 1,5-2 literes napi folyadékszükséglet a nyári hőségben akár a duplájára is nőhet. A fokozott a folyadékbevitel az anyagcserét is serkenti, és ezáltal a fogyást is beindítja.
Ha szeretnéd, hogy a fogyókúrád eredményes legyen, felejtsd el a cukros üdítőket és a mesterséges édesítőszereket tartalmazó italokat is – az előbbiek sok felesleges kalóriát, az utóbbiak pedig rengeteg méreganyagot tartalmaznak. A meleg nyári napokon a szénsavmentes ásványvíz és a jó hűvös, ízesítetlen gyógytea a legjobb választás.

0012801_1.jpg ()

Hagyd ki a vacsorát!
Napközben sosincs időd enni, ezért az esti órákban pótolod a kimaradt étkezéseket? Belegondoltál már abba, hogy mennyi kalóriát jelentenek ezek a kései lakmározások? A nyaralás előtti két hétben próbálj rendesen ebédelni, este pedig csak egy kis gyümölcsöt, vagy egy pohár joghurtot egyél! Ezzel a módszerrel rövid idő alatt megszabadulhatsz néhány kilótól; a hasad laposabb, a derekad pedig karcsúbb lesz.

Válaszd az egészségesebbet!
Szeretnél egészségesebben étkezni, de eddig sehogy sem tudtad rávenni magad? A nyaralás előtti időszak kiválóan alkalmas az „életmódváltásra” – cseréld a fehér kenyeret teljes kiőrlésűre, a vörös húst csirkére vagy halra, az édes és sós nasikat pedig lédús gyümölcsre!

Még most sem késő – kezdj el mozogni!
Bármilyen sok dolgod is van a nyaralás előtti napokban, az utolsó két héten próbálj egy kicsit mozogni! Reggelente fuss legalább 10-15 percet és járj el heti két-három alkalommal aerob- vagy kardioedzésekre!
A nyaralás előtti néhány edzéstől persze nem olvadnak le azonnal az évek óta szaporodó úszógumik, a feneked és a combod azonban biztosan feszesebb lesz valamennyivel. És ha néhány hét alatt már ennyit sikerült elérned, gondolj bele, mi mindenre lennél képes, ha rendszeresen edzenél…


További cikkeink a témában

diétaegészség

6 titok a kockahas mögött

Írta:
0

Neked is a kockahas az álmaid netovábbja? Hiába csinálod a felüléseket és a haspréseket, semmi eredménye? A következőkben megosztjuk veled a kockahas hat titkát. Ha ezeket ismered, és betartod tanácsainkat, garantáltan látni fogod a változást!

Kövess Facebook-on!
X