Főoldal > DIÉTA > Fogyókúrás étrend zsírpárnák ellen – bevásárlólistával!

Fogyókúrás étrend zsírpárnák ellen – bevásárlólistával!

diétafogyókúrazsírégetés
0

Írta: and

Bevásárlólista az első hétre: Boltból: 1 csomag durumtészta, 1 kg barna rizs, 1 kg durumliszt, fél kg kenyér, 1 zsemle, 2 kifli, 1 csomag Korpovit keksz, 1 csomag Hamlett, 2 csomag Abonett, 1 doboz müzli, 1 db májpástétom, 3 dkg pulykajava, 1 pár baromfivirsli, 1 liter 1,5%-os tej, sajtok vegyesen (3-3 dkg Anikó, Óvári, köményes), […]

Bevásárlólista az első hétre:

Boltból: 1 csomag durumtészta, 1 kg barna rizs, 1 kg durumliszt, fél kg kenyér, 1 zsemle, 2 kifli, 1 csomag Korpovit keksz, 1 csomag Hamlett, 2 csomag Abonett, 1 doboz müzli, 1 db májpástétom, 3 dkg pulykajava, 1 pár baromfivirsli, 1 liter 1,5%-os tej, sajtok vegyesen (3-3 dkg Anikó, Óvári, köményes), 1 doboz kockasajt (light), 2 db túrórudi, 1 pohár gyümölcsjoghurt, 4 pohár natúr joghurt, 2 pohár kefir, 8 dkg sovány túró, 1 doboz margarin, 3 tojás, 10 dkg fagyasztott zöldborsó, 15 dkg fagyasztott meggy, méz, só, bors, citromlé, édesítőszer, olaj, citromfű, zöldfűszerek.

Hentestől: 10 dkg sertéshús, 10 dkg darált sertéshús, 20 dkg pulykamell, 20 dkg csirkemell

Piacról: 2 csomag retek, 2 paradicsom, 2 paprika, 2 padlizsán, 4 uborka, 1 fej kínai kel, 2 fej brokkoli, 25 dkg kelbimbó, 2 szál sárgarépa, 20 dkg gomba, 2 fej vöröshagyma, 1 tök, 1 csomag dió, 1 nagyobb fej karfiol, 1 fej kelkáposzta, 25 dkg zöldbab, 1 csokor petrezselyem, 20 dkg burgonya, 10 dkg szőlő, 10 db gyümölcs (alma, körte, narancs)

Hétfő

Reggeli: Köményes sajt (3 vékony szelet), retek (bármennyi), bakonyi barna kenyér (1 ujjnyi vastagságú szelet)
Tízórai: Gyümölcs (1 db), Korpovit keksz (3-4 db)
Ebéd: Brokkolis tésztasaláta (5 dkg durumtészta, 15 dkg brokkoli, 3 dkg olajos konzervtonhal, fél fej vöröshagyma, 1 közepes paradicsom, 1 evőkanál balzsamecet, 1 teáskanál finomra vágott petrezselyemzöld, frissen őrölt fekete bors)
Uzsonna: 1 pohár gyümölcsjoghurt
Vacsora: Zöldfűszeres túrókrém (8 dkg túróba keverj tetszőleges fűszereket), bakonyi barna kenyér (1 ujjnyi vastagságú szelet), zöldpaprika (bármennyi)

Kedd

Reggeli: Pulykajava felvágott (2 vékony szelet), margarin vékonyan kenve, uborka (bármennyi), korpás kenyér (5 dkg)
Tízórai: Gyümölcs (15 dkg), Abonett (1 szelet)
Ebéd: Sertéssült (8 dkg karajból), tökfőzelék (kefires habarással)
Uzsonna: Almás-diós sajtsaláta (1 db alma, 3 dkg dió, 3 dkg óvári sajt)
Vacsora: Sült baromfivirsli (1 db), párolt kelbimbó (25 dkg), rozskenyér (ujjnyi vastagságú szelet)

Szerda

Reggeli: Gyümölcsös fitness gabonapehely (40 g), joghurt
Tízórai: Kockasajt (1 db), uborka (bármennyi), kifli (1 db)
Ebéd: Csőben sült karfiol csirkemellel (8 dkg csirkemell, 20 dkg karfiol)
Uzsonna: Gyümölcs (15 dkg), Hamlet (1 db)
Vacsora: Tojásos-padlizsános lecsó (1 tojásból), szezámmagos kifli (1 db)

0022100_1.jpg ()

Csütörtök

Reggeli: Almás tojásomlett (1 kisebb alma, 2 tojás), félbarna kenyér (ujjnyi vastagságú)
Tízórai: Túrórudi (töltetlen, 1 db)
Ebéd: Grillezett pulykamell (8 dkg húsból), tepsis burgonya (15 dkg), meggymártás
Uzsonna: Gyümölcs (15 dkg), Abonett (1 szelet)
Vacsora: Sajtsaláta grillezett zöldségekkel (3 dkg óvári sajt, 2 dkg márvány sajt, uborka, padlizsán, sárgarépa, borsó)

Péntek

Reggeli: Májpástétom (vékonyan kenve), margarin (vékonyan kenve), retek (bármennyi), barna kenyér (ujjnyi vastagságú szelet)
Tízórai: Alma (15 dkg), Abonett (2 szelet)
Ebéd: Kefires-hagymás gombaragu, főtt durumtészta (8 dkg tészta)
Uzsonna: Kefir, Hamlet (1 db)
Vacsora: Franciasaláta* (20 dkg, öntet: joghurt, csipet só, citromlé), Abonett (3 db)

Szombat

Reggeli: Csirkemellsonka (2 vékony szelet), uborka (bármennyi), barna kenyér (ujjnyi vastagságú)
Tízórai: Gyümölcsjoghurt (1 pohár), Abonett (1 szelet)
Ebéd: Citromfüves párolt hal (10 dkg tengeri halból), párolt barna rizs, párolt vegyes köret (brokkoli, kukorica, sárgarépa, borsó)
Uzsonna: Banánturmix (2 deci tejből, cukor nélkül, 1 kisebb banánból)
Vacsora: Szőlősaláta (10 dkg szőlő, 1 fej kínai kel, 2 evőkanál citromlé, 1 kiskanál méz, 3 dkg Anikó sajt, 2 dkg dió, 2 evőkanál olaj)

Vasárnap

Reggeli: Óvári sajt (3 vékony szelet), retek (bármennyi), magvas zsemle (1 db)
Tízórai: Körte (15 dkg), Abonett (2 szelet)
Ebéd: Lecsós pulykamell (10 dkg), kefires zöldbabfőzelék
Uzsonna: Túrórudi (töltetlen, 1 db)
Vacsora: Rakott kelkáposzta (20 deka, sovány húsból készítve)

A diéta 2. heti étrendjét a Maxima 22. számában olvashatod!

 


További cikkeink a témában

cukordiéta

A zsír vagy a cukor károsabb?

Írta:
tegnap 0

A Ketogén diéta a zsírok bőséges fogyasztására buzdít, ezzel szemben korábban a zsírszegény fogyókúrákra esküdtek. Most akkor a zsírok egészségesek vagy sem? Erre nincs egyértelmű válasz, ugyanis, ahogy a szénhidrátoknál, úgy a zsíroknál sem érdemes általánosítani.