Főoldal > DIÉTA > 6 lépcsős méregtelenítés 48 óra alatt

6 lépcsős méregtelenítés 48 óra alatt

diétafogyásfogyókúragasztrosztártáplálkozás
0

Írta: and

Sokan péntek délutánra túlhajszoltak, túlterheltek, fáradtak vagyunk. Csak nyűg az edzés, otthon is nagyobb a rendetlenség. Jön a hétvége, amikor ideje lenne elpakolni a nagy kupac papírt az íróasztalról, a helyükre tenni a ruháinkat, takarítani. De a barátságokat is ekkor van időnk ápolni.

 

Csak úgy fog sikerülni mindez, ha te magad irányítod az életedet. Megmutatjuk, hogyan számold fel a káoszt, szedd ráncba magadat és a szociális kapcsolataidat, és energiával telve fogod kezdeni a hétfőt!

1. lépcső: Rakj rendet a fürdőszoba szekrényedben!

Tarts egy gyors razziát a szépségápolási és sminktermékeid között. Ragadd meg a szemeteszsákot, és légy kegyetlen: a kukába mindennel, aminek lejárt a szavatossága! Nem érdemes kockáztatni a fertőzést egy alig használt, de régi szájfény vagy szempillaspirál miatt. Ha nem látod a dátumot, segítünk, mennyi ideig tarthatók el a kis kedvenceid:

–    Arclemosó: 6-12 hónap
–    Korrektor: max. 1 év
–    Szemceruza: 3 év (csak rendszeresen hegyezd a teljesen tiszta részig)
–    Szemhéjfesték: 2 év, ha por; 1 év, ha folyadék
–    Alapozó: 6-12 hónap
–    Rúzs: 1 év
–    Pirosító: 2 év

2. lépcső: Frissítsd fel az edzésedet!

Már rutinból csinálod a gyakorlatokat és sokszor kedved sincs hozzá? Nézd át a legújabb trendeket, és próbálj ki valami újat! A legjobb az lenne, ha szabadtéri edzésre váltanál, hihetetlen jókedvre derítő előnyei vannak.

3. lépcső: Rakj rendet a beépített szekrényedben!

Csak a nők 6%-a viseli rendszeresen minden ruháját. Hacsak te nem ebbe a kisebbségbe tartozol, itt az ideje, hogy szelektálj a szekrényedben. Ami túl kicsi, túl nagy, egy éve nem hordtad, mehet a szemétbe, de el is ajándékozhatod olyannak, aki még tudja használni. Legyél reális és nagyon szigorú. Különben, hogy lesz helye az új daraboknak?

szabadter2.jpg ()

4. lépcső: Keress magadnak hobbit!

Ha sokat dolgozunk, hajlamosak vagyunk figyelmen kívül hagyni, mennyire fontos, hogy legyen egy hobbink, szenvedélyünk, amivel szabadidőnkben foglalkozhatunk. A fejünket is tápláljuk, ha valamibe mélyen beleássuk magunkat. Szóval keress ezen a hétvégén elfoglaltságot: nyelvtanulás, blogolás, festés – bármit, ami az agyadat is megmozgatja. Olyan fontos ez, mint a testmozgás!

5. lépcső: Rendszerezd a papírokat!

Tele az asztalod hivatalos levelekkel, számlákkal, blokkokkal? Nyiss egy mappát lefűzhető fóliákkal, és válogasd szét a papírjaidat. Hamar rá fogsz jönni, hogy legalább a fele már nem is aktuális, mehet a szemétbe. Sokkal jobb lesz ezután az íróasztalodhoz ülni.

6. lépcső: Ápold a kapcsolataidat!

Keresd fel egy rég nem látott barátodat, és hívd meg egy kávéra. Ha ez sehogy nem jön össze, beszélgessetek egy kicsit hosszabban telefonon vagy Skype-on. Fontos, hogy ne hanyagoljátok el egymást, és tegyetek igazi erőfeszítést egymásért. Ha csupán belájkolod az új képeit Facebookon, az nem nevezhető igazán kapcsolattartásnak.

Fotó: Profimedia – Red Dot


További cikkeink a témában

diétaéhség

6 étel, amitől csak éhesebb leszel

Írta:
0

Jobb esetben csak akkor eszünk, ha éhesek vagyunk, ám ekkor sem mindegy, hogy mennyire telítő ételt választunk. Vannak olyan táplálékok, amelyekből pár falat is elég ahhoz, hogy tele legyünk, míg más étkezések után egy órával később már korog a gyomrunk.

Kövess Facebook-on!
X