Főoldal > DIÉTA > 5 zsírégető finomság az álomalakért

5 zsírégető finomság az álomalakért

chilidiétaétkezésfahéjfogyásfogyókúragrapefruitzöld teazsírégetés
0 0

Írta:

Topformába akarsz lendülni a nyárra? Ezeket fogyaszd, hogy tökéletes tested legyen a vakációra!

Mindamellett, hogy órákat töltesz testmozgással és egészségesen étkezel, még bevethetsz pár praktikát a nyári áhított álomalak eléréséért: az egyik ezek közül a zsírégetést és az anyagcserét fokozó ételek, italok fogyasztása, melyek megkönnyíthetik a pluszkilót leadását.

1. Chili paprika

Egy 2010-s amerikai kutatás szerint a chili paprikában található kapszaicin – mely egyébként a csípős ízért is felelős – megakadályozza a has és a comb körüli zsírpárnák kialakulását, valamint fokozza az anyagcserét, ami fogyáshoz vezethet.

2. Grapefruit

Fogyasztásával nemcsak az izomláz, hanem a testsúly is csökkenthető – egy fél grapefruit ráadásul a napi C-vitamin bevitel 64%-át fedezi. A tudósok 2006-ban jöttek rá, hogy ez a karibi eredetű gyümölcs visszafogja az étvágyat és növeli a test immunitását, tehát igazi csodaszernek tartják!

3. Zöld tea

Ez a kesernyés ízű teaféle a fogyókúrázók kedvenc itala, hiszen a benne lévő polifenolok stimulálják a testben lévő zsírcellákat és oxidokat, míg az epigallokatekin-3-gallát (EGCG) nevű antioxidáns tartalma gyorsítja a zsírégetést. Egy friss kutatás szerint aktív sportolás és egészséges étkezés mellett kétszer annyi súlyt veszthetünk, ha napi 1 liter zöld teát is becsempészünk az étrendünkbe.

4. Hínár

Nem mindennapi eledel, a benne lévő fukuxantin viszont gyorsítja az anyagcserét, növeli az izomműködést és meggyorsítja a zsírégetést – többek között emiatt teszik bele ezt a vegyületet több fogyasztó hatású étrend kiegészítő tablettába.

5. Fahéj

Ha édesszájú vagy, semmiképpen se hagyd ki a süteményeidből a fahéjat, hiszen mindamellett, hogy optimalizálja a vércukorszintet, csökkenti a diabéteszre és az elhízásra való esélyeidet, ráadásul megelőzi a hastájékon kialakuló zsírpárnák megjelenését.

Fotó: 123RF


További cikkeink a témában