Főoldal > DIÉTA > 5 napos fogyókúrás étrend nem csak pasiknak

5 napos fogyókúrás étrend nem csak pasiknak

diétaétrendfogyókúrapasi
0

Írta: and

A legtöbb férfi a magyaros ételeket kedveli. Ezért arra törekedtünk, hogy ezeket a finomságokat is beépítsük az étrendbe úgy, hogy a mennyiségen és a felhasznált nyersanyagokon változtattunk. Ne feledd: a sikeres fogyás érdekében az étrend betartása mellett rendszeresen sportolj!

A fogyás akkor lesz sikeres, ha az ételek mellé minden nap 2 liter vizet is elfogyasztasz a következő ütemezés szerint: egy pohár víz óránként. Ha személyre szabott étrendet szeretnél, fordulj dietetikus szakértőhöz!

1. nap

Reggeli: 4 szelet graham kenyér, 1-1 szelet light szeletelt sajt, 15 dkg friss paradicsom
Tízórai: 1 db körte
Ebéd: 1 db tükörtojás, zöldborsó főzelék
Uzsonna: 1 db meggyes müzliszelet
Vacsora: fél magos bagett, 8 szelet selyemsonka, 15 dkg friss karalábé

2. nap

Reggeli: fél magos bagett,1 pár light virsli, mustár, 15 -20 dkg retek
Tízórai: 20 dkg eper
Ebéd: sült hús (tetszés szerint csirke, pulyka, sovány sertés, marha, borjú), kis adag petrezselymes burgonya, uborkasaláta tejföl nélkül
Uzsonna: 1 evőkanál natúr tökmag
Vacsora: 2 szelet graham kenyér, zöldséges májgaluska leves

3. nap

Reggeli: 1 db korpás kifli, körözött 10 dkg zsírszegény túróból, kefirrel, 15 dkg paprika
Tízórai: 10 dkg szőlő
Ebéd: rizses zöldbab (kevés rizs, sok zöldbab/brokkoli-gomba-karfiol/ ), párolt csirkemell
Uzsonna: kis doboz csokoládés tejes puding
Vacsora: gombás-paradicsomos spagetti, kevés light pannónia sajttal

4. nap

Reggeli: 3 szelet tökmagos kenyér pirítva, 2 dl kaukázusi kefir
Tízórai: 2 dl 100%-s narancslé
Ebéd: kis adag paprikás krumpli light virslivel (amit szívesen megenne, annak a fele), nagy tálka csalamádé
Uzsonna: 1 db alma
Vacsora: omlett: 1 kávéskanál olaj, 10 dkg konzerv kukorica, 2 dkg hagyma, 10 dkg egyéb zöldség, 1 db tojás + 1 db fehérje, 2 szelet lenmagos pirítós, friss saláta

5. nap

Reggeli: 1 db korpás kifli, 4 szelet téli szalámi, sok friss uborkával
Tízórai: 2 kivi
Ebéd: sült csirke, 35 dkg vegyes párolt zöldség
Uzsonna: 1 db 20 grammos sportszelet
Vacsora: Pizza olaj nélkül, paradicsommártás alappal, 10-10 dkg kukoricával, friss paradicsommal,  gombával, 2 dkg reszelt parmezánnal, friss salátával


További cikkeink a témában