Főoldal > DIÉTA > Az elhízás 5 leggyakoribb jele

Az elhízás 5 leggyakoribb jele

cukormentesdiétaegészségmegőrzésegészségtelenelhízáshízássúlyproblémasúlyproblémáktúlsúly
0 0

Írta:

Ha eddig azt hitted, az elhízás első jele az úszógumi, tévedsz!

Te is csak akkor veszed észre a kis feleslegedet, mikor már 10 kiló pluszt mutat a mérleg? Hadd segítsünk! A következő egyszerűen leolvasható jelekből azonnal megmondható, hogy van-e rajtad súlytöbblet!

1. Jelentős izzadás

Amennyiben akkor is izzadsz, mikor az időjárás, a lelki állapotod és a fizikai tevékenységed egyébként nem adnának rá okot, sanszos, hogy több kiló plusz van rajtad.

Well & Fit-tipp: Mozogj többet – így a tested is egyre jobban hozzászokik a fizikai tevékenységekhez és egyre kevesebbet fogsz izzadni!

38380863 - exhausted fat woman training on running machine in gym.

2. Légzési nehézségek

Ha nehézséget okoz felmenni a harmadik emeletre, pedig semmilyen egészségügyi problémád (pl. térdfájdalom, magas vérnyomás stb.) nincsen, nagy az esély rá, hogy rosszabb kondiban vagy az átlagnál – ami virágnyelven pár kiló felesleget takar.

3. Térd-és gerincproblémák

Az elhízottaknál gyakran észrevehető, hogy különféle térd-, ízület- és gerincproblémáktól szenvednek, mely attól keletkezik, hogy a normálisnál nagyobb teher nehezedik a csontjaikra. Erre a problémára lehet szedni különféle vitaminokat és rendszeresen használni gyógykenőcsöket, de az igazi megoldást a fogyás fogja jelenteni.

4. Toka kialakulása

Az átlagosnál több testsúllyal rendelkezők első számú ellensége a nyak, ill. a fej körüli toka kialakulása, mely már akkor szembetűnő lehet, ha maga a test körüli hízás még nem is látszik. Fogyókúrával, fejtornával, rendszeres testmozgással hamar eltüntethető.

5. Integetőhájak megjelenése

A nők legnagyobb félelme a petyhüdt karok, azaz az integetőhájak megjelenése a bicepsz és a tricepsz környékén. Emeld fel vízszintesen a karod, kezdj el lassan integetni, és ha neked is lifeg a karod alsó része, akkor valószínűleg több fölös kilóval is rendelkezel.

Well & Fit – tipp: Jó hír, hogy a karokat könnyen meg lehet erősíteni súlyzós gyakorlatokkal – mutatunk is párat ITT.


További cikkeink a témában