Főoldal > DIÉTA > Az elhízás 5 leggyakoribb jele

Az elhízás 5 leggyakoribb jele

elhízáshízástúlsúly
0

Írta:

Ha eddig azt hitted, az elhízás első jele az úszógumi, tévedsz!

Te is csak akkor veszed észre a kis feleslegedet, mikor már 10 kiló pluszt mutat a mérleg? Hadd segítsünk! A következő egyszerűen leolvasható jelekből azonnal megmondható, hogy van-e rajtad súlytöbblet!

1. Jelentős izzadás

Amennyiben akkor is izzadsz, mikor az időjárás, a lelki állapotod és a fizikai tevékenységed egyébként nem adnának rá okot, sanszos, hogy több kiló plusz van rajtad.

Well & Fit-tipp: Mozogj többet – így a tested is egyre jobban hozzászokik a fizikai tevékenységekhez és egyre kevesebbet fogsz izzadni!

38380863 - exhausted fat woman training on running machine in gym.

2. Légzési nehézségek

Ha nehézséget okoz felmenni a harmadik emeletre, pedig semmilyen egészségügyi problémád (pl. térdfájdalom, magas vérnyomás stb.) nincsen, nagy az esély rá, hogy rosszabb kondiban vagy az átlagnál – ami virágnyelven pár kiló felesleget takar.

3. Térd-és gerincproblémák

Az elhízottaknál gyakran észrevehető, hogy különféle térd-, ízület- és gerincproblémáktól szenvednek, mely attól keletkezik, hogy a normálisnál nagyobb teher nehezedik a csontjaikra. Erre a problémára lehet szedni különféle vitaminokat és rendszeresen használni gyógykenőcsöket, de az igazi megoldást a fogyás fogja jelenteni.

4. Toka kialakulása

Az átlagosnál több testsúllyal rendelkezők első számú ellensége a nyak, ill. a fej körüli toka kialakulása, mely már akkor szembetűnő lehet, ha maga a test körüli hízás még nem is látszik. Fogyókúrával, fejtornával, rendszeres testmozgással hamar eltüntethető.

5. Integetőhájak megjelenése

A nők legnagyobb félelme a petyhüdt karok, azaz az integetőhájak megjelenése a bicepsz és a tricepsz környékén. Emeld fel vízszintesen a karod, kezdj el lassan integetni, és ha neked is lifeg a karod alsó része, akkor valószínűleg több fölös kilóval is rendelkezel.

Well & Fit – tipp: Jó hír, hogy a karokat könnyen meg lehet erősíteni súlyzós gyakorlatokkal – mutatunk is párat ITT.


További cikkeink a témában

diétafogyás

Ekkor egyél, ha fogyni szeretnél!

Írta:
0

Amikor úgy döntesz, hogy megszabadulsz pár kilótól és ezt el is meséled másoknak, bombázni fognak azzal, hogy milyen ételeket egyél és mennyit. De nem ez az egyetlen dolog, amit meg kell gondolnod, az időzítés is legalább olyan fontos!

Kövess Facebook-on!
X