Főoldal > DIÉTA > Három házi vega energiabomba

Három házi vega energiabomba

recepttáplálkozás
0 0

Írta: and

Ha szeretnél egy csomó pénzt megspórolni, és több fehérjét a szervezetbe jutatni, de nincs

Ha szeretnél egy csomó pénzt megspórolni, és több fehérjét a szervezetbe jutatni, de nincs ellenedre a kísérletezgetés sem, próbáld ki ezeket szuperkönnyű és ízletes recepteket! Nem túl nehéz falatok, mégis annyi energiát biztosítanak számodra, amire a mai mozgalmas mindennapokban nagy szükséged lehet. Ráadásul a legtöbb még sütést sem igényel, és mindegyik eltartható hűtőszekrényben (légmentesen záródó edényben) akár egy hétig is, fagyasztóban pedig még tovább, így bármikor falatozhatsz belőlük.

Csokis-fügés falatkák tengeri sóval

Hozzávalók (6 személyre):

– 1/4 csésze tökmag
– 3/4 csésze víz
 – 1 csésze füge
 – 4 mérőkanál borsó fehérjepor
 – 6 evőkanál vegetariánus fekete csokoládé darabka
– 1/2 evőkanál kókuszolaj
– tengeri só

fig2.jpg ()

Elkészítés:

1. Keverd össze a héj nélküli tökmagot és a vizet, majd add hozzá a fügét és a fehérjét. Így együtt is keverd addig, míg teljesen sima nem lesz. A keveréket lapogasd el a sütőlapon, és tedd a fagyasztóba körülbelül 35 percre.

2. Közben gőz fölött egy tálkában olvassz meg 3 evőkanál csokoládét. Majd kend az olvasztott csokoládéra a füge és borsófehérje elegyet, és helyezd vissza a fagyasztóba 15 percre. Olvaszd meg a maradék csokoládét, és keverd jól össze a kókuszolajjal.

3. Ha letelt az idő, vedd ki a keveréket a fagyasztóból, és vágd 6 nagyobb darabra. Márts bele minden darabot az kókuszolajos olvasztott csokoládéba, és kézzel formázz egyenlő rudakat belőle. Végül hintsd meg egy kis tengeri sóval és tedd egy tányérra, majd hagyd állni a hűtőszekrényben körülbelül 30 percig tálalás előtt.

Energia és tápérték adagonként: 208 kalória, 6 g zsír (3g telített), 21 g szénhidrát, 19 g fehérje, 3 g rost.

Sárgabarackos zabpehely rudacskák

Hozzávalók 6 személyre:

– 12 aszalt sárgabarack
– 4 eper
– 1/3 csésze víz
– 1/4 csésze mogyoróvaj
– 1/2 teáskanál vanília
– 1/8 teáskanál só
– 4 mérőkanál borsó fehérjepor
– 1/2 teáskanál fahéj
– 1/2 teáskanál szerecsendió
– 2 csésze zab

Elkészítés:

Keverd össze a 6 sárgabarackot, az epret, a vizet, a mogyoróvajat, a vaníliát és a sót egy turmixgépben vagy konyhai robot segítségével kb. 1 percig, míg sima nem lesz. Majd add hozzá a fehérjeport, a fahéjat és a szerecsendiót. Vagdosd apróra a maradék 6 sárgabarackot, és tedd egy keverő tálba a zabot. Öntsd a tetejére a sárgabarack-keveréket. Turmixold össze. Öntsd bele és kend szét egyenletesen a masszát egy 24×24-es edénybe. Tedd a mélyhűtőbe 45 percre. Végül vedd ki a fagyasztóból, és vágd 6 nagyobb darabra.

Energia és tápérték adagonként: 278 kalória, 8 g zsír (1 g telített), 30 g szénhidrát, 23 g fehérje, 4 g rost.

Barna rizses kockák

Hozzávalók (6 személyre):

– 2 csésze főtt barna rizs
– 6 szilva
– 1/3 csésze szárított áfonya
– 1/2 csésze nyers mandula
– 1/4 csésze barna rizs fehérjepor
– 1 evőkanál juharszirup (opcionális)
– 1/2 teáskanál fahéj

Elkészítés:

Tedd az összes összetevőt robot- vagy turmixgépbe, és keverd 20-30 másodpercig. (Ahhoz, hogy teljesen sima keveréket kapj, turmixold körülbelül 1 percig). Az így kapott masszát kend szét egyenletesen egy sütőpapírral bélelt tepsiben, és tedd a mélyhűtőbe 35 percre. Majd vedd ki a fagyasztóból, és vágd 6 darabra.

Energia és tápérték adagonként: 210 kalória, 7g zsír (1g telített), 31g szénhidrát, 8g fehérje, 4g rost.


További cikkeink a témában

anyagcserediéta

7 meglepő dolog, ami lassítja az anyagcseréd

Írta:
4 órája 0 0

Igen, igen, már hallottál mindent, az anyagcsere felgyorsításához nincs is másra szükséged, mint izmot építeni, vizet inni, keveset ülni, nem igaz? De valójában azonban egy csomó más mindent is figyelembe kell venni ahhoz, hogy felgyorsítsd az anyagcseréd. Lehet, hogy az anyagcseréd egy apróság miatt nem gyorsul fel kellőképpen. Nézd meg, mit csinálhatsz rosszul.