Főoldal > DIÉTA > 7 tuti tipp a lapos hasért

7 tuti tipp a lapos hasért

fogyáshaslapos has
0

Írta:

A lapos és izmos has egyre kívánatosabb cél, ahogy közeledik a bikiniszezon. De az is lehet, hogy egyszerűen csak ráuntál, hogy állandóan bő zsákokba kell bújtatnod magad, hogy elrejtsd a pocidat.

Bármi is az ok, a célod, hogy eltüntesd a tested közepén lerakódott zsírpárnákat, az alábbi tippekkel könnyen megvalósítható. 

Kezdd a napot grapefruittal!

Hogy már kora reggel elkezdhesd az új, lapos has programot, tankolj be a kesernyés piros grapefruitból! Magas savtartalma lassítja az emésztést, így sokáig teltségérzetet ad. Hihetetlen, de már fél grapefruit tartalmazza a napi ajánlott C-vitamin bevitel 64%-át.

Egyél több tojást!

A tojásevés a legjobb, és még mindig a legolcsóbb módja, hogy a hasi zsírpárnákkal hatékonyan harcoló fehérjét beiktasd a diétádba. A kutatások bebizonyították, hogy azok a nők, akik 2 tojást ettek reggelire, 65%-kal többet fogytak és jelentősen laposabb lett a hasuk, mint azon társaiknak, akik kihagyták ezt a remek napindító ételt. A főtt tojás a legjobb választás, de ha kihagyod a sárgáját, a fehérjéből készült rántottát is ajánljuk.

Nassolj étcsokit!

Ha édességre vágysz, csakis a magas kakaótartalmú (70% és afeletti) étcsokoládé engedélyezett. Tele van telítetlen zsírsavakkal, amelyek segítik megszabadítani a szervezetet a lerakódott hasi zsírpárnáktól. Ráadásul gazdag flavonoid antioxidánsban (3-szor annyi van benne, mint a tejcsokiban), csökkentve a vérlemezkék összetapadási készségét és szabaddá téve az artériákat. A fogyást is segíti, mert hamar telít, meglátod, a minőségi étcsokiból garantáltan nem tudsz megenni egy táblával.

Tedd le az italt!

Bár a vörösbor tényleg egészséges, de ha mindennap megiszol egy pohárkával, akkor ne lepődj meg, ha derékban egyre szűkebb lesz a nadrágod. Az alkoholfogyasztás megemeli a kortizolszintet, egyenesen a hasad tájékára küldve a zsírpárnákat.

Végezd állva a súlyemelést!

Akkor is maradj állva, ha az edzés során a karizomgyakorlatok következnek. Ebben a testhelyzetben a hasizmok működésbe lépnek, miközben stabilizálják a tested. A hatékonyság érdekében koncentrálj a hasizmaidra súlyemelés közben is, húzd be a pocid, de ne tartsd vissza a lélegzeted!

Iktass be hetente legalább egy kick-box edzést!

Bár a kick-box az utóbbi időben jelentősen visszaszorult az aerobiktermek kínálatában, te mégis keresd ezeket az órákat, mivel nagyszerűen égetik a hasi zsírt. Az órákon pedig olyan remek a hangulat, hogy észre se veszed, mennyi kalóriát égetsz.

Tartsd távol a stresszt!

Ne csak az idegeidet féltsd, a stressz növeli a kortizol szintjét, azért a hormonét, amely a zsírt a tested közepére küldi. Ha úgy érzed, összecsaptak a fejed felett a hullámok, lélegezz mélyeket 5 percig.


További cikkeink a témában

diétaéhség

6 étel, amitől csak éhesebb leszel

Írta:
0

Jobb esetben csak akkor eszünk, ha éhesek vagyunk, ám ekkor sem mindegy, hogy mennyire telítő ételt választunk. Vannak olyan táplálékok, amelyekből pár falat is elég ahhoz, hogy tele legyünk, míg más étkezések után egy órával később már korog a gyomrunk.

Kövess Facebook-on!
X