Főoldal > MOZGÁS > Vastag lábaid vannak? 3 tipp, ami segíthet

Vastag lábaid vannak? 3 tipp, ami segíthet

biciklizésfutásmozgássquash
0

Írta:

1. Fallabdázz! Ha karcsú lábakra vágysz, szereted az intenzív, koncentrációt és kitartást igénylő sportokat, akkor a fallabdázást neked találták ki. Ez a mozgásforma igen dinamikus lábmunkát igényel (a labadadogatás közben például nagyon sok a kitámasztás, megállás, rövid távú sprintfutás), így a játék közben a szervezeted sok zsírt éget el, miközben intenzíven dolgoznak az izmok.  Tippünk:Ha heti kétszer-háromszor 1-1,5 órat fallabdázol, akkor […]

1. Fallabdázz!

Ha karcsú lábakra vágysz, szereted az intenzív, koncentrációt és kitartást igénylő sportokat, akkor a fallabdázást neked találták ki. Ez a mozgásforma igen dinamikus lábmunkát igényel (a labadadogatás közben például nagyon sok a kitámasztás, megállás, rövid távú sprintfutás), így a játék közben a szervezeted sok zsírt éget el, miközben intenzíven dolgoznak az izmok. 

0021272_1.jpg ()

Tippünk:
Ha heti kétszer-háromszor 1-1,5 órat fallabdázol, akkor néhány hét elteltével már szemmel látható eredményei ehetnek a kitartásodnak.  

2. Pattanj bringára!

Te is irigykedve figyeled a biciklisek gömbölyű, izmos vádliját? A kerékpározás az egyik olyan sportág, amely hatékonyan fejleszti az alsó végtagokat. A biciklizés közben végrehajtott ciklikus mozgás hatására nemcsak a szív- és vérkeringési mutatód növekszik, hanem tüdőd kapacitása is pozitív irányba változik. A biciklizés fejleszti és csinosítja a négyfejű combizmot, a farizmokat, a combhajlítót és a vádlit is.
Tippünk:
Amíg jó idő van, pattanj bringára, és kerekezz minél többet. Heti háromszor 40 perc közepes intenzitású biciklizéssel könnyen formába hozhatod a petyhüdt lábizmokat.
   

3. Bújj futócipőbe!

A futással kapcsolatban megoszlanak a vélemények. Általában kétféle embertípus létezik: az egyik, aki szeret futni, a másik, aki nem. Egyet azonban leszögezhetünk: a futás hasznos, mégpedig több szempontból is. Javítja az állóképességet, növeli a szív és tüdő kapacitását, erősíti az izmokat és javítja a test oxigén ellátottságát, miközben formálja a lábakat.
Tippünk:
Hetente minimum háromszor szakíts időt a reggeli vagy az esti órákban 30-40 perc, közepes intenzitású futásra. Figyelj arra, hogy futás előtt már ne terheld meg a gyomrodat nehéz ételekkel, és ha végeztél, igyál elegendő mennyiségű ásványvizet vagy frissen facsart gyümölcslevet.
 

 


További cikkeink a témában

turmixzsírégetés

Top 3 zsírégető turmix edzéshez

Írta:
12 napja 0

A mesterséges turmixokat igazi csodaszernek tartjuk, fogyaszt, vagy épp izmot épít, ráadásul nem macerás, csak fel kell oldani egy kis vízben vagy tejben, és már fogyasztható is. Azonban sokkal egészségesebb italt készíthetünk magunknak pár perc alatt, csak némi hozzávaló és egy botmixer kell hozzá.

Kövess Facebook-on!
X