Főoldal > EGÉSZSÉG > Sétáljunk a lábainkért!

Sétáljunk a lábainkért!

egészségsétatestedzés
0

Írta:

A chicagoi Észak-Nyugati Egyetem Feinberg Orvosi Karának kutatói 156 artériás beteg vizsgálata után jutottak erre a következtetésre. Sokan közülük nem is szenvedtek a fájdalmaktól, mely a klasszikus tünete az artéria elzáródásának. A tanulmány hat hónapja során azok a résztvevők, akik rendszeresen elvégezték a hat perces sétát, hosszabb távot tudtak megtenni, mint azok, akik nem sétáltak rendszeresen. […]

A chicagoi Észak-Nyugati Egyetem Feinberg Orvosi Karának kutatói 156 artériás beteg vizsgálata után jutottak erre a következtetésre. Sokan közülük nem is szenvedtek a fájdalmaktól, mely a klasszikus tünete az artéria elzáródásának. A tanulmány hat hónapja során azok a résztvevők, akik rendszeresen elvégezték a hat perces sétát, hosszabb távot tudtak megtenni, mint azok, akik nem sétáltak rendszeresen.

Míg a séta általános javaslat szokott lenni az artériás betegségben szenvedők számára, a tanulmány két módon is eltért, mondta a vezető szerző, Dr. Mary M. McDermott, az egyetem adjunktusa. „A korábbi tanulmányok mindegyike az időnként sántikáló betegekre összpontosított, mely a betegség egyik tünete.” – mondta McDermott. „A tanulmány néhány résztvevője nem szenvedett tünetektől. A láb erejét is vizsgáltuk. Ez volt a legnagyobb ilyen jellegű kísérlet.” McDermott heti háromszori, 40 perces sétát javasol, legalább hat hónapon át. A gyakorlat végrehajtható futószalagon vagy az utcán is, de az a legjobb, ha egy edző áll mellettünk.

Forrás: Medipress


További cikkeink a témában

edzőterem

Egy edzőterem nőktől – nőknek! (x)

Írta:
0

Mi nők gyakran nem vagyunk megelégedve a külsőnkkel. Ennek okairól lehet vitatkozni, de a tényen nem változtat. Aki változtatna a külsején, egészségesebben élne, jellemzően elkezd sportolni. Azonban a legtöbb edzőterem nem kifejezetten támogatja azokat a nőket, akik kihagyás után, idősebb korban, nem a legnagyobb önbizalommal mozognának.

Kövess Facebook-on!
X