Főoldal > DIÉTA > 3 felismerés, ami segíthet végleg lefogyni

3 felismerés, ami segíthet végleg lefogyni

diétafogyókúrakalóriatévhit
0 0

Írta: and

1. A diétázás nem megoldás Bár sokan lefogynak a szénhidrátok kiiktatásával vagy a l&

1. A diétázás nem megoldás

Bár sokan lefogynak a szénhidrátok kiiktatásával vagy a léböjtkúrákkal, ezek a módszerek azonban nem tartanak örökké. A divatos diéták gyakran tápanyagokban szegények, vagy olyan megszorításokkal járnak, hogy a bizonyos ételcsoportok iránti sóvárgásod előbb-utóbb győzedelmeskedni fog. Emellett ha meghatározod az elérendő súlyt és visszatérsz a régi táplálkozási szokásaidhoz, a régi súlyod is vissza fog térni.

Az eredményes fogyás és az elért súly megtartása csakis életmódváltással lehetséges. Tehát egy olyan egészséges étrendet kell találnod, ami életed végéig tartható. Bizonyítottan működik a gyümölcsökben és zöldségekben, teljes kiőrlésű gabonafélékben és sovány fehérjékben gazdag étrend. Természetesen bűnözhetsz hébe-hóba (ez segít a sóvárgás csökkentésében is), azonban csak ritkán és mértékkel. Beletelik némi időbe, mire hozzászoksz egy új étrendhez, azonban amint alkalmazkodott a szervezeted az egészséges ételekhez, utána már szinte elképzelhetetlen lesz számodra, hogy minden nap teletömd magad sajtburgerrel, kólával és süteményekkel.

2. A súlyvesztés egyszerű matematika: számold a kalóriákat

A fogyás és a súlyod szinten tartása egyszerű matematika: nem fogyaszthatsz több kalóriát, mint amennyit felhasznál a szervezeted, különben hízni fogsz. Ahhoz, hogy fogyj, létre kell hoznod egy kalória deficitet. A kalóriák számolgatása talán szigorúnak tűnhet, azonban ha nem követed nyomon, hogy mennyit eszel, soha nem fogod elérni a kitűzött súlyt. Először egyeztess az orvosoddal, mennyit szeretnél fogyni, ő pedig ezt alapján határozza meg a megfelelő napi kalóriabeviteledet. Vezess étkezési és mozgási naplót, hogy nyomon tudd követni a fejlődésedet és a sikereidet.

alak2.jpg ()3. Mozgás nélkül nincs tartós fogyás

Habár az egészséges táplálkozás a kulcs a súlyvesztéshez, azonban ha 1-2 kilónál több felesleggel rendelkezel, akkor önmagában nem ez a leghatékonyabb módszer, hogy elérd az ideális testsúlyodat.

Mindenképpen be kell iktatnod a testmozgást is az életedbe (ami legalább olyan fontos, mint az egészséges étrend), és ez alatt nem csak a séta értendő. Az eredményes fogyáshoz hetente ötször legalább egy óra testmozgást ajánlanak. Fontos, hogy olyan mozgásformát válassz, ami jelentősen megemeli a pulzusszámodat, mint például a futás, a biciklizés vagy a kardiózás az edzőteremben. Egy óra talán kezdetben soknak tűnik majd, azonban pár hét alatt hozzászokik a szervezeted. Amellett, hogy kalóriákat égetsz, sovány izomtömeget is építesz, ami segít az anyagcseréd felpörgetésében és még több kalória leadásában, az eredmény pedig a külsődön is hamarabb megmutatkozik.

Wellness Cafe tipp: Ajánljuk, hogy próbáld ki az otthon is használható Forever Slim ultrahangos zsírbontó készüléket. Ez ugyanis a kavitációnak nevezett fizikai jelenség segítségével képes a zsírsejtek számát csökkenteni, így a zsírleszíváshoz hasonló hatékonysággal jár. Az eredmény már az első kezelést követően látható, egy négy hétből álló kúra után pedig akár ruhaméret-csökkenést is eredményezhet. A narancsbőrt eltűnteti, biztonságos, hiszen kizárólag a zsírszövetre hat, és teljesen fájdalommentes. A kezelést természetesen ajánlott mozgással és egészséges táplálkozással kiegészíteni, a napi 2-3 liter víz fogyasztása pedig a kúra alatt különösen ajánlott.

Fotó: Pinterest


További cikkeink a témában

egészségfolyadék

5 mítosz a dobozos gyümölcslevekről

Írta:
tegnap 0 0

A nyári melegben fontos a megfelelő folyadék-utánpótlás: a dietetikusok ajánlása szerint ez lehet víz vagy tápanyagban gazdag és egészséges gyümölcslé. Vajon igaz az, hogy a hosszabb szavatossági idővel rendelkező dobozos gyümölcslevek legalább olyan egészségesek, mint amit otthon készítünk?