Főoldal > dieta > Cukormentes finomságok, hogy könnyebben menjen a fogyókúra

Cukormentes finomságok, hogy könnyebben menjen a fogyókúra

bikiniszezoncukormentesfogyókúranassolnivaló
0 0

Írta:

Az édesség utáni vágy sokak diétáját árnyékolja be, pedig rengeteg egészséges nassolnivaló van, csak tudni kell, mihez nyúlhatunk. Segítünk!

Ha napközben megfelelően odafigyelsz a táplálkozásodra, és rendszeres időközönként étkezel, akkor jelentősen lecsökken az esélye annak, hogy este megkívánj valami diétagyilkos kalóriabombát. Ha mégis ellenállhatatlan vágyat érzel valamilyen édes vagy sós nassolnivaló iránt, akkor sem kell kétségbeesni, hoztunk pár alternatív megoldást.

Indítsd a napot zabkásával!

A zabkása reggelinek is kiváló, rengeteg rostot tartalmaz, és sokáig ellát energiával. Hoztunk is egy tuti receptet: egy csésze zabpelyhet kétszeres folyadékban tegyél fel főni. Ez lehet akár egy rész növényi tej és egy rész víz. Ha besűrűsödött és a zabpehely megszívta magát, vedd le a gázról. Ezután egy banánt nyomkodj össze villával, ez lesz a természetes ízesítőszer, ami kellemes édeskés ízt ad a zabnak. A banán mellett egy csapott kiskanál fahéjat is adhatsz hozzá, végül néhány bogyós gyümölcs is jöhet a tetejére.

Csicseriborsó chips

A csicseriborsót jól mosd át, csepegtesd le, majd szárítsd ki. Ezután fújd be olaj sprayvel, sózd és fűszerezd meg, majd mehet is a sütőbe 200 fokra. Nagyjából 20-25 perc alatt ropogósra sül és már tálalhatod is.

Turmixok, fehérjeszeletek

A proteinszelet cukor-, laktóz-, glutén-, aszpartám- és GMO-mentes, mindössze 188 kalória. Napközben vagy vacsora helyett is jó választás. Ha nem vagy odáig a fehérjeszeletekért, készíts smoothie-t! Ez a banános alakformáló recept bomba fegyver a kilók ellen.

Hozzávalók: 

  • 1 bögre joghurt
  • 1 evőkanál kókuszvaj
  • fél bögre kékáfonya
  • fél bögre ananász
  • fél bögre szénsavmentes víz

Ha úgy isten igazából rád tör a nassolhatnék!

Nem tudsz másra gondolni, csak valami édes finomságra?  Erre is van ötletünk: kanalazz egy kis cukormentes lekvárt, akár magában, akár teljes kiőrlésű, cukormentes keksszel. Délután a legtökéletesebb energiapótló és még büntetlenül is fogyaszthatod!

Tipp ínyenceknek: 300 gramm epret 15-20 másodperc alatt turmixold össze, így darabos is marad, de szószos is lesz, keverd hozzá natúr joghurthoz. Ha nagyon hidegre vágysz egy kanál cukormentes vanília fagyit is tehetsz bele.

Krémes, túrós szósz gyümölcsök mellé

Nyakunkon az eper, barack szezon, amik mellé tökéletesen passzol valamilyen krémes, túrós, cukormenetes szósz. Nem kell hozzá más csak túró, görög joghurt, vanília, citrom, édesítő és egy kis fahéj. Keverd össze és már mártogathatod is!


További cikkeink a témában

diétaétrend

Tiltólistás zöldségek és gyümölcsök

Írta:
tegnap 0 0

Bár a zöldségeknél és gyümölcsöknél nincsenek egészségesebb élelmiszerek, ha szigorú fogyókúrára adjuk a fejünket, érdemes néhányat közülük kerülni – legalábbis diétánk végéig. Huzamosabb ideig azonban egyikről se mondjunk le, hiszen nincs az a fogyókúra, ami miatt érdemes lenne változatos étrendünket egyoldalú, unalmas és gyakran nem is túl egészséges étkezési szokásokká alakítani.