Főoldal > DIÉTA > A 7 legrosszabb étel, ha lapos hasról ábrándozol

A 7 legrosszabb étel, ha lapos hasról ábrándozol

fogyásfogyókúrasajt
0

Írta:

Vigyázz ezekkel az ételekkel, ha lapos hasat szeretnél!

Zsíros tej

Azok az emberek, akik odafigyelnek kinézetükre és szervezetük egészségére, tudatosan kerülik a zsíros és a félzsíros tej fogyasztását. A 2,8-as és a 3,5-ös tejeket fogyókúrázóknak sem ajánljuk, mert sok kalóriát is tartalmaznak, rendszeres fogyasztásuk jelentősen növeli a hasi zsírpárnákat. Ha a lapos has a cél, mindenképp a 1,5%-os tejet válaszd! Ne aggódj a tápanyagtartalom miatt, ebben is elegendő a kalcium, csak jóval kevesebb a kalória és a zsír.

Sajt

Bár a sajt is remek kalciumforrás, sajnos egyben tele van telített zsírsavakkal. Bár azt hiszed, csak mérsékelten fogyasztod, de az igazság az, hogy már egy egészen kis adag zsíros sajt is körülbelül a felét tartalmazza a napi zsírbevitelnek. Ha nem tudsz lemondani a sajtos szendvicsről vagy a rakott ételek megszórásáról, válaszd a sovány tolnait, óvárit vagy mozzarellát.

Üdítő

Akár rendes üdítőkre, akár cukormentes változatukra esik a választásod, a hasi zsír szempontjából mindegyik igen rossz döntés. A normál ízesített, szénsavas szomjoltók tele vannak üres kalóriával, rengeteg cukorral, drasztikusan növelve a vércukrot és a zsírpárnákat. A friss kutatások rávilágítottak, hogy a „light” verziók sem kedvezőbbek a testtömeg szempontjából. A diétás üdítők leblokkolják a teltségérzetet, így túlevéshez és mértéktelen nassoláshoz vezetnek. A legjobb alternatíva, ha már unod a sima ásványvizet, pár csepp friss citromlé hozzáadása.

Alkohol

Akár egy nőies likőr, egy korsó sör vagy egy trendi koktél a kedvenced, mindegyik garantáltan látható lesz a hasadon. A legnagyobb probléma az alkohollal, hogy azonnal égetik, ezáltal lelassítja a zsírok és a cukrok lebontását. Lényegében csak üres kalória, kevés, de általában semennyi tápanyaggal. Ha nem hagyhatod ki az alkoholt az esti összejövetelen, állj meg 1-2 pohár könnyebb sörnél vagy gin-toniknál.

Bolti smoothie

A smoothie a legtrendibb fogyókúrás italnak számít mostanság, a bolti termékek azonban inkább a haskörfogatod növelik, mintsem a diétád sikereit. A boltokban vagy kávézókban kapható smoothiek minimum 350 kalóriát tartalmaznak, és bővelkednek hozzáadott cukorban. Tovább tetézi a bajt, hogy gyümölcstartalmuk inkább koncentrátumból származik, friss gyümölcs helyett.

Reggeli muffin

Nemcsak az ízlelőbimbóinknak, a szemünknek is jólesik egy szépséges muffin elfogyasztása a reggeli kávé mellé. Azonban légy óvatos, mivel egy darab körülbelül 500 kalóriát tartalmaz (fajtától függő), amely nagyjából negyede a napi kalória-bevitelednek és fele a cukorénak. Nem csoda, hogy a kedvenc farmered napról napra feszesebbnek érzed. Változtass a reggelizési szokásaidon, egyél müzlit joghurttal és gyümölccsel! Ha mégis úgy érzed, csak egy muffinnal indulhat jól a napod, süss magadnak zabos, cukormentes változatot.

Cézár saláta

Ha eddig abban a tudatban voltál, hogy minden saláta egészséges, akkor itt az ideje, hogy rájöjj, néhány saláta igenis a fogyókúrád ellen dolgozik. A legrosszabb választás pedig egyértelműen a cézár saláta. Már az öntet több mint 300 kalóriát tartalmaz, ezenkívül ott a sok zsíros sajt és a szénhidrátbomba kenyérkockák, és sajnos a benne található saláta jó, ha megvan 30 gramm. A legjobb, ha magadnak készíted el a salátáidat, rengeteg zöldséggel, sovány hússal és pár cseppnyi olívaolajjal.


További cikkeink a témában

diétaéhség

6 étel, amitől csak éhesebb leszel

Írta:
0

Jobb esetben csak akkor eszünk, ha éhesek vagyunk, ám ekkor sem mindegy, hogy mennyire telítő ételt választunk. Vannak olyan táplálékok, amelyekből pár falat is elég ahhoz, hogy tele legyünk, míg más étkezések után egy órával később már korog a gyomrunk.

Kövess Facebook-on!
X