Főoldal > DIÉTA > 4 jéghideg, alakbarát finomság

4 jéghideg, alakbarát finomság

fagyijégkrémrecept
0

Írta: and

Gyerekkori nagy kedvencünket most megújult, és egyúttal alakbarát formájában élvezhetjük. Ezekre a finom és tápanyagokban gazdag jégkrémekre a táplálkozási szakértők sem mondanának nemet.

Tápanyagdús vaníliás-chai magos jégkrém

Wellness-hatása: tele van omega-3 zsírsavakkal, rosttal és fehérjével. Különleges ízélményt nyújtanak a fagyasztott puding állagban rejlő chai magok, amelyek egész napra ellátják a szervezetedet energiával, így a nagy hőségben is bírni fogod a tempót.

Elkészítése: fél vanília rudat kaparj egy tálkába. Rakj hozzá 2,5 dl mandulatejet, 3 teáskanál chai magot, 1 teáskanál tiszta juharszirupot és egy csipet fahéjat. Hagyd állni, amíg géles nem lesz (ezt az állagot körülbelül egy óra pihenés alatt éri el). Oszd három adagra, és fagyaszd legalább 6 óráig.

Tápanyagtartalom (1 adag): 89 kalória, 12 g szénhidrát, 4 g rost, 7 g cukor, 4 g zsír (ebből 0,5 g telített), 52 mg nátrium

Fogyasztó zöld teás-gyömbéres jégkrém

Wellness-hatása: a zöld tea felpörgeti az anyagcserét, míg a gyulladáscsökkentő gyömbér segíti az izmok regenerálódását a kemény edzések után.

Elkészítése: egy darabka gyömbért szeletelj darabokra. Tedd fel forrni 2 dl vízzel, majd vedd le a tűzről. Adj hozzá 2 filter zöld teát, és hagyd állni 3 percig. Vedd ki a filtereket és a gyömbérdarabkákat. Adj a már kihűlt léhez 2 teáskanál mézet, félcsészényi kókuszvizet és a friss lime levét. Oszd 6 adagra, és fagyaszd legalább 6 óráig.

Tápanyagtartalom (1 adag): 34 kalória, 9 g szénhidrát, 0 g rost, 9 g cukor, 0 g zsír, 7 mg nátrium

Hidratáló grapefruit jégkrém

Wellness-hatása: hidratáld magad grapefruittal, amely tele van vízzel, ráadásul segíti a fogyást és különösen magas C-vitamin tartalma miatt erősíti az immunrendszert.

Elkészítése: hámozd meg a grapefruitot, és szedd le a hártyáit. Adj hozzá 2 teáskanál tiszta juharszirupot, és dolgozd össze. Oszd 6 adagra, majd tedd mélyhűtőbe min. 6 órára.

Tápanyagtartalom (1 adag): 52 kalória, 13 g szénhidrát, 1 g rost, 10 g cukor, 0 g zsír, 1 mg nátrium

Izmosító bogyós-joghurtos jégkrém

Wellness-hatása: a szálkás izmok elérésért a leghatékonyabb, ha edzés után, fél órán belül szénhidrát-fehérje kombót fogyasztunk.

Elkészítése: turmixolj össze 2 dl zsírszegény natúr joghurtot, 1 csésze zsírszegény tejet, fél csésze friss bogyós gyümölcsöt és 3 teáskanál mézet. A hatékonyabb és gyorsabb eredményért adj hozzá 1 adag fehérjeport, hogy megduplázd a jégkrém fehérjetartalmát. Oszd 6 adagra, és fagyaszd mélyhűtőben egy éjszakán át.

Tápanyagtartalom (1 adag): 97 kalória, 14 g szénhidrát, 1 g rost, 13 g cukor, 1 g zsír (ebből 0,5 g telített), 43 mg nátrium


További cikkeink a témában

diétaéhség

6 étel, amitől csak éhesebb leszel

Írta:
0

Jobb esetben csak akkor eszünk, ha éhesek vagyunk, ám ekkor sem mindegy, hogy mennyire telítő ételt választunk. Vannak olyan táplálékok, amelyekből pár falat is elég ahhoz, hogy tele legyünk, míg más étkezések után egy órával később már korog a gyomrunk.

Kövess Facebook-on!
X