Főoldal > kihívás > Így eddz a kockás hasizomért!

Így eddz a kockás hasizomért!

edzéshashasizomizomkockás haslapos hasmozgászsírégetés
0 0

Írta:

A második héthez érkezett az Ez hat! – 6 hét, 6 kocka programunk. Nyomd tovább a hasizomedzést, hogy a 6. hét végére láthatóvá váljanak az izmok a hasadon!

A bemelegítő hét után folytassuk a hasizmok edzését új gyakorlatokkal.

Kiss Geri erre a hétre is szuper gyakorlatokat állított nekünk össze. Ezekben a gyakorlatokban az egyenes hasizom felső és alsó szakasza, illetve a ferde hasizom is kőkeményen dolgozik majd.

A 2. héten 4 különböző hasizomgyakorlatot kell majd megcsinálnod, ezek már nehezebbek az előző hetinél. Minden gyakorlatból 12 ismétlést végezz egyszerre, és addig váltsd egymás után a gyakorlatokat, míg az edzés időtartama el nem éri a 15 percet (vagy ha úgy érzed, nem bírod tovább, akkor annyit csinálj, amennyit bírsz).

Tehát: 4 gyakorlat – 12 ismétlés – 15 percig – heti 5 alkalommal!

Íme, a gyakorlatok!

Minden gyakorlatról hoztunk egy videót, melyen Kiss Geri bemutatja a gyakorlat helyes végrehajtását.

1. Pillangó hasprés

2. Fordított hasprés

3. Biciklis hasprés

4. Plank 

Bátran fotózd le magad edzés közben, és küldd el nekünk a fotódat #ezhat hashtaggel a Facebook eseményhez. Nagyon kíváncsiak vagyunk, mekkora változást érsz el az edzésprogram segítségével!

Hajrá, nyomd, mert EZ HAT!

Fotó: Szilveszter Zoltán


További cikkeink a témában