Főoldal > DIÉTA > Olvaszd le a felesleget 1 hét alatt!

Olvaszd le a felesleget 1 hét alatt!

diétaétkezésfogyásméregtelenítéstáplálkozászsír
0

Írta:

A zsírfaló diéta egy hét méregtelenítésen alapszik – na nem azért mert meg kell szabadulnod a méreganyagoktól (ezt a szervezeted ügyesen elvégzi, hisz ez a feladata)-, hanem hogy picit ráhangolódj az eddig valószínűleg káros zsírokban, cukorban, mesterséges édesítőkben és készételekben bővelkedő hétköznapi étkezésed után valami egészen másra.

Ez szupergyors útja a kilók leadásának és néhány rossz szokástól való megszabadulásnak, mint amilyen a kávéfüggőség vagy a túlcukrozott ételek fogyasztása.

A méregtelenítés hatására egy 46 éves hölgy például teljesen leszokott a Light Coláról, míg korábban 7 dobozzal is megivott egy nap. Ennek hatására ma sokkal jobban tud aludni, a lábai és a kezei nem dagadnak be, csökkent az étvágya és a BMI értéke visszatért a normális tartományba. Íme hogyan érd el te is az áhított sikert egy hét alatt!

Tankolj fel:

– zöldségekből
– gyümölcsökből
– hüvelyesekből
– sovány fehérjéből (halakból, mint amilyen a lazac, csirke- és pulykamellből, sovány vörös húsból, túróból stb.)
– egészséges zsírokból (pl. repce – és olívaolajból, mogyorófélékből, avokádóból, tojásból, halból és halolajból)
– vízből (25ml testtömeg kilogrammonként, vagyis ha 56 kg vagy, akkor napi min. 1,4 liter vízre van szükséged)
– rostokból (min. napi 30 gramm – gyümölcsökből, zöldségekből)

dieta2.jpg ()

Fogd vissza:

– a rostmentes szénhidrátokat, mint amilyen a fehér kenyér, a péksütemények, chips-ek, tészták, sütik és a magas cukortartalmú reggeli müzlik
–  a koffeint (kávét, teát, Light Colát, csokit)
– a mesterséges édesítőket (Light Colát, diétás üdítőket, diétás joghurtokat, cukormentes édességeket stb.)
– az alkoholt és más folyékony kalóriákat (pl. üdítőket, gyümölcsleveket, sportitalokat stb.)
– a hozzáadott cukrot (pl. cukor, méz, barnacukor)

Egy hét után már nem kell szigorúan követned az előírást, de azért igyekezz tartani magad az imént felsoroltakhoz. Csökkentsd a napi kalóriabeviteled 1500-ra. Semmiképpen ne próbáld ki azonban ezt a diétát, ha még nem múltál el 18 éves, kisbabát vársz vagy bármilyen egészségügyi problémád  van!

Fotó: Profimedia – Red Dot


További cikkeink a témában

cukorcukoréhség

Így csillapítsd a cukoréhséget

Írta:
tegnap 0

A cukor- illetve szénhidrátéhség különösen a téli időszakban nagy kihívás, mivel az ünnepi sütik után még inkább kívánjuk az édességet. Szerencsére több bevált módszer is létezik, hogy csillapítsuk a cukros finomságok utáni vágyunkat, hogy mire kitavaszodik, ne guruljunk a pluszkilóktól.

Kövess Facebook-on!
X