Főoldal > DIÉTA > 6 tipp a sikeres fogyáshoz

6 tipp a sikeres fogyáshoz

diétaétkezésfogyásfogyókúranassolássalátazsírégetés
0 0

Írta:

Ha fogyni szeretnél, már néhány apró változtatással is tehetsz azért, hogy elérd a kívánt súlyod!

1. Pucold ki a házat

Mármint szabadulj meg az édességektől és egyéb nasiktól. Ha valami miatt mégis kénytelen vagy ilyesmit tartani otthon, tárold őket egy külön szekrényben, ahol nincsenek szem előtt.

2. Tervezz!

Sokat nem kell stresszelni rajtam, egyszerűen este fusd át fejben a holnapi menüdet, majd másnap egy jegyzetfüzetbe vezesd be, hogy éppen mit ettél. Visszanézve sokkal jobban nyomon követhető és kiszámítható, hogy például szénhidrátból, zsírból mennyit fogyasztottál.

3. Tarts extra fehérjét!

Mikor húst készítesz, mindig csinálj egy kis extra adagot, vagy készíts tojást, amit aztán a hűtőben tárolhatsz. Így, mikor megéhezel, gyorsan el tudod fogyasztani a tápláló, fehérjedús, és nem hizlaló fogást.

47448116 - sweet milkshake with chocolate for healthy dessert

4. Légy kreatív!

Ha már belefáradtál az unalomig ismételt fogásokba, hagyatkozz a képzelőerődre. Nézd meg milyen zöldségek, gyümölcsök találhatóak otthon, majd dobd fel a fogást valami extrával. Extra zöldséggel, fűszerezéssel bármilyen unalmas étel sokkal kívánatosabbá válik.

5. Barátkozz a hallal

Végy mélyhűtött tengeri halat, főzd pár percig, majd forgasd meg dijoni mustrában, és sütőben, zöldségekkel 20-30 percig süsd, és kész is a fullos, diétás vacsi.

6. Nasizz másképp

Végy egy adag salátát, brokkolit, majd keverd össze tonhal- vagy csirkeszeletekkel. Mindezt szórd meg lenmaggal, dióval és balzsamecettel. Mindezek mellé szeletelj fel uborkát és répát, amit könnyű mártogatóssal tudsz ízesíteni, így a tv előtt is bűntudat nélkül nassolhatsz.

Fotó: 123RF


További cikkeink a témában