Főoldal > DIÉTA > Az 5 legegészségesebb nyári koktél

Az 5 legegészségesebb nyári koktél

diétás koktélkoktél
0

Írta:

Nyári koktél, ami nem hizlal? Ma már nem lehetetlen! Most összegyűjtöttük neked a legjobb diétás koktél összetevőket, hogy semmiről se kelljen lemondanod!

100%-os gyümölcslé

Vannak olyan gyümölcslevek, melyek durván hizlalnak – a koncentrátumoktól mentes, 100%-os gyümölcs- és rosttartalmú verzió viszont nem tartozik közéjük. Ha duplán ügyelsz a vonalaidra, válaszd az alacsony glikémiás indexszel rendelkező gyümölcsökből álló koktélokat citrommal, cseresznyével, meggyel, áfonyával, eperrel, málnával, körtével vagy mandarinnal.

Szénsavas víz

Egyszerű, de nagyszerű: egy kis buborékos vízzel sosem lőhetsz mellé. A kalóriamentes víz kitűnően ellensúlyozza a cukrokkal, édesítőszerekkel és más hizlaló összetevőkkel dúsított koktélokat, ezért ha van rá lehetőséged, mindig kérj egy kis szénsavas vizet az alkoholos italodba.

Tea

Tedd le az energiaitalokkal dúsított vodkát és válassz helyette zöld vagy fekete teával ízesített koktélt! Meglátod, kitűnő és nagyon egyedi választás, melyet mindenki irigyelni fog tőled – ráadásul mindamellett, hogy nagyon egészséges, még plusz kalóriát sem fog rád rakni!

Kókuszvíz

Trópusi koktélra vágysz, de inkább kihagynád a kókuszos szirupokat és cukros likőröket? Próbáld ki a 100%-os kókuszvizet, melynek rengeteg (egészségre is jótékonyan ható) összetevője van: többek között sok káliumot és elektrolitet tartalmaz, ami véd a kiszáradás és a másnaposság kellemetlen tünetei ellen.

Gyümölcsök

Ki mondta, hogy a gyümölcsök csak folyékony formában lehetnek jelen a koktélokban? Ha van rá lehetőséged, érdeklődj, hogy a narancsos szirupot tudják-e a bárpultban egy-egy szelet naranccsal helyettesíteni – az alakod és az egészséged is meg fogja köszönni!

Fotó: 123RF


További cikkeink a témában

diétaéhség

6 étel, amitől csak éhesebb leszel

Írta:
0

Jobb esetben csak akkor eszünk, ha éhesek vagyunk, ám ekkor sem mindegy, hogy mennyire telítő ételt választunk. Vannak olyan táplálékok, amelyekből pár falat is elég ahhoz, hogy tele legyünk, míg más étkezések után egy órával később már korog a gyomrunk.

Kövess Facebook-on!
X