Főoldal > MOZGÁS > kriston_testreform

kriston_testreform

0

Írta: and

A női testedzés újfajta szemléletét szeretnénk bemutatni az olvasóknak. Manapság nem kell már senkit meggyőzni a testedzés szükségességéről, de a jó formáért való küzdelemben elfeledkeztünk arról, hogy szervezetünk négykézlábas létre alakult ki. Miután felegyenesedtünk, a másfajta terhelés következtében „típushibáink”, gyenge pontjaink megmutatkoznak. A női szövetek nem annyira terhelhetők, mint a férfiaké. Miután testünk más felépítésű, […]

A női testedzés újfajta szemléletét szeretnénk bemutatni az olvasóknak. Manapság nem kell már senkit meggyőzni a testedzés szükségességéről, de a jó formáért való küzdelemben elfeledkeztünk arról, hogy szervezetünk négykézlábas létre alakult ki. Miután felegyenesedtünk, a másfajta terhelés következtében „típushibáink”, gyenge pontjaink megmutatkoznak.

A női szövetek nem annyira terhelhetők, mint a férfiaké. Miután testünk más felépítésű, más funkciójú a fajfenntartásban, mint a férfiaké, ezért másképp is kell azt terhelni. Térjünk vissza az ősi törvényekhez: mi viseljük a baba súlyát 9 hónapig, majd hüvelyünk kinyílásával kiengedjük a babánkat. Ez a női szervezet legősibb feladata. A nagyvadat (csempét, téglát, szekrényt) cipelje a férfi, mert neki erősebbek a szövetei.

0000833_1.jpg ()

Ez igaz a fitneszre is. A sport fizikai munka, tehát nem mindegy, milyen fizikai munkát – sportot – végzünk. A Szent Rókus Kórházban, a Magyar Sporttudományi Társaság támogatásával méréssel bizonyítottuk, hogy a női fitneszből száműzni kellene a szökdeléseket, ugrálásokat, függőleges gerinccel végzett erőlködéseket, súlyemeléseket, nagy terpesztéseket.

Nem véletlen, hogy minden 3. kocogó nőnek elcseppen a vizelete, hogy minden 3. nőnek súlyosbodik vagy megjelenik az aranyeres panasza súlyemeléses, kondigépes edzést követően, hogy minden 3. nőnek levegő szökik a hüvelyébe tarkóállás közben.
Testünket nőknek kijáró módon kellene terhelni a felnőttkort elérve. A mindennapos intimtorna végzése mellett az egész testet nőnek kijáró módon érdemes formálni. Miközben kívül cél a nőies forma megőrzése, megszerzése, addig közben a cél a húgyhólyag, méhtest, belek, ízületek, gerinc védelme is. Nem cél, hogy egészségünket áldozzuk szépségünkért, a jó kondiért. Hogyan tegyük mindezt? Link

A válasz a Testreform könyvben található!
A könyv megjelenik: október végén.

A szemlélet ismertetésén túl a könyvben 16 gyakorlatsort talál az olvasó fotókkal illusztrálva, melyek alkalmasak arra, hogy egész testünket nőknek való gyakorlatokkal tartsuk formában.

Tornázz Kriston Andival! Ismerd meg új könyvét és DVD-jét!

Ha van öt perced
Kövesd a gyakorlatokat képsorozattal!
Így készült a DVD
Ismerd meg Kriston Andi DVD-jét!
Nézd a videókat és tornázz te is!

 


További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X