Főoldal > MOZGÁS > 3 perc a karcsúságért

3 perc a karcsúságért

0

Írta:

Így végezd a gyakorlatot: Állj csípőszéles terpeszbe, térdeid kifelé nézzenek! Nyújtsd fölfelé mindkét karodat úgy, hogy kezeidet a fejed fölött összeérinted. Tartsd ki pár másodpercig a mozdulatot. Ezután lassan engedd le a vállaidat, és próbáld óvatosan a lapockáidat a gerincedhez közelíteni. Pihentesd mindkét karodat anélkül, hogy a lapockáidat előre engednéd. A tenyereid most egymással szemben legyenek.  […]

Így végezd a gyakorlatot:

0008778_1.jpg ()

  • Állj csípőszéles terpeszbe, térdeid kifelé nézzenek!
  • Nyújtsd fölfelé mindkét karodat úgy, hogy kezeidet a fejed fölött összeérinted. Tartsd ki pár másodpercig a mozdulatot.
  • Ezután lassan engedd le a vállaidat, és próbáld óvatosan a lapockáidat a gerincedhez közelíteni.
  • Pihentesd mindkét karodat anélkül, hogy a lapockáidat előre engednéd. A tenyereid most egymással szemben legyenek. 
  • Óvatosan nyújtsd meg a nyakadat is fölfelé. Maradj ebben a testhelyzetben néhány másodpercig.
  • Lazítsd el egy kicsit a hátizmaidat és utána ismételd meg a gyakorlatot legalább háromszor!

Mire figyelj?

  • Hátad végig maradjon egyenes!
  • Húzd be a hasadat!
  • Ne erőlködj, csak addig tartsd meg a mozdulatot, ameddig kényelmes!
  • Lélegezz egyenletesen!

Miért jó ez a gyakorlat?

A karcsúságért
A gyakorlat segítségével természetessé fog válni az, hogy egyenesen tartsd magad. Ha görbe a testtartásod, a zsírpárnáid is sokkal feltűnőbbek, különösen az olyan problémás testtájékon, mint a has vagy a derék.  

Hátfájás ellen

A gyakorlat megdolgoztatja a hát petyhüdt izmait. Ha sok ülő munkát végzel, ne hagyd ki a gyakorlatot a napi menetrendedből.

Az önbizalomért

A görbe testtartás bizonytalanságot és gyengeséget sugall a külvilág számára. Ha kihúzod magad erősebbnek és magabiztosabbnak fogsz tűnni.

A helyes légzésért

A helytelen testtartás korlátozza a tüdőbe áramló levegő mozgását. Ha megfelelő  testtartásban állsz vagy ülsz, akkor a tüdőd is jobban kitágul és mélyebbeket tudsz lélegezni, így több oxigénhez jut a szervezeted.

A jó emésztésért

A helyes testtartás jó hatással van az emésztésre és elősegíti a tápanyagok hatékonyabb felszívódását


További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X