Főoldal > MOZGÁS > Formáld a combod!

Formáld a combod!

alakformálás
0

Írta:

A combformálásra sokak szerint a legkecsegtetőbb, leghatásosabb módszer a feszesítő krémek használata lehet. Ezek a kozmetikumok valamelyest segíthetnek abban, hogy a kényes – rövid szoknyákból, sortokból és nem utolsó sorban a bikinis öltözékből kilátszó – testrész bőrének feszessége javuljon. De azt tudnod kell, hogy egy krémtől sosem várhatsz el csodatévő hatást anélkül, hogy az életmódodon ne […]

A combformálásra sokak szerint a legkecsegtetőbb, leghatásosabb módszer a feszesítő krémek használata lehet. Ezek a kozmetikumok valamelyest segíthetnek abban, hogy a kényes – rövid szoknyákból, sortokból és nem utolsó sorban a bikinis öltözékből kilátszó – testrész bőrének feszessége javuljon. De azt tudnod kell, hogy egy krémtől sosem várhatsz el csodatévő hatást anélkül, hogy az életmódodon ne változtatnál.

Lássuk, mit tehetsz még bőröd feszességének megőrzéért a krémezésen túl?

  • Megfelelő, kiegyensúlyozott és mértékletes, de minden tápanyagot tartalmazó étrend követése.
  • Sok friss gyümölcs és zöldség fogyasztása.
  • Napi 2-3 liter folyadék – lehetőleg víz, frissen facsart gyümölcs- és zöldséglevek – fogyasztása.
  • Rendszeres testmozgás, melynek az állóképességi és erőnléti gyakorlatok is részét képezik.
  • Váltott zuhany alkalmazása a vérkeringés fokozására.
  • Rendszeres masszírozás, melynek során szintén fokozódhat a vérkeringés.

Ha a fentieket megfogadod, és tudatosan figyelsz az életmódodra, a változás nem marad el. Hogy még könnyebben menjen a combformálás, egy egyszerű gyakorlatot mutatunk most be.

  • Állj csípőszélesnél egy kicsivel nagyobb terpeszben, a talpad enyhén fordítsd kifelé, tartsd egyenesen a hátad és emeld a karod a fejed fölé magastartásba, de a vállaid ne húzd fel, a lapockád lefelé told.
  • Az alaphelyzetben is igyekezz feszíteni a popsidat és a hasizmaid!
  • A feladatod ezután mindössze annyi, hogy a lenti képen látható módon hajlítsd a térded és ereszkedj lefelé úgy, hogy közben érezhetően feszül a combod. Figyelj arra, hogy a térded maradjon a lábfejed vonalában, ne engedd jobban kifordulni.
  • Ahogy ereszkedsz lefelé, karod a magastartásból engedd mellső középtartásba, ezzel formálhatod ugyanis a kar, a vállak izmait is!

0012009_1.jpg ()

+ A feladatot végezd körültekintően akkor, ha térdproblémáid vannak – ebben az esetben ne menj le nagyon mélyre és ne terheld túl a térded, különösen óvakodj attól, hogy a térded a lábfejed vonalán túlra told!  

A gyakorlat után nyújtás következik

  • Feküdj a talajra hanyattfekvésben!
  • Húzd fel a térded, a karod tedd a talajra oldalsó középtartásba – ezen fogsz támaszkodni majd.
  • A feladat nem másról szól, mint egy csípőemelésről, melynek során megnyúlnak a comb és a has izmai is. Miközben a derekad és a feneked elemeled a talajról, támaszkodj meg a tenyereden!

0012009_2.jpg ()


További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X