Főoldal > MOZGÁS > Formás, szexi karok bikiniszezonra

Formás, szexi karok bikiniszezonra

edzéskaroknyaralás
0

Írta:

A spagettipánt alól kivillanó gömbölyű váll, az izmos karok és az egyenes tartás mágnesként vonzza a kíváncsi férfiszemeket. A karok edzésével nyáron sem kell feltétlenül arra várnod, hogy lejuss végre az edzőterembe. Akár otthon, akár az utazás alatt is könnyen formába hozhatod ezt a testrészt. Nem kell hozzá más, csak egy gumiszalag. Ez a praktikus sporteszköz […]

A spagettipánt alól kivillanó gömbölyű váll, az izmos karok és az egyenes tartás mágnesként vonzza a kíváncsi férfiszemeket. A karok edzésével nyáron sem kell feltétlenül arra várnod, hogy lejuss végre az edzőterembe. Akár otthon, akár az utazás alatt is könnyen formába hozhatod ezt a testrészt. Nem kell hozzá más, csak egy gumiszalag. Ez a praktikus sporteszköz könnyű, kis helyen elfér, és segítségével alaposan megdolgoztathatod a karizmaidat.

0011972_1.jpg ()

1. gyakorlat: A bicepsz erősítése

– Lépj ki a jobb lábaddal támadóállásba úgy, hogy az elöl lévő lábad a gumiszalag közepén legyen.
– Fogd meg a szalag két végét enyhén hajlított karokkal.
– Hajlítsd be a könyöködet és a szalagot húzd magad felé kb. a váll magasságáig úgy, hogy mindkét felkarod mozdulatlan marad. (Maximum egy picit előre emelkedhetnek.)
– Tarts meg a mozdulatot egy-két másodpercig és ereszd vissza őket kiindulóhelyzetbe.
– Edzettségi szintedtől függően végezz  a gyakorlatból 2X8 vagy 3X8 sorozatot.

0011972_2.jpg ()

2. gyakorlat: A vállak és a felkar erősítése

Ülj le az ágy szélére egyenes derékkal úgy, hogy a lábaid a gumiszalagon legyenek, vállszélességű terpeszben. Fogd meg a szalag két végét!
– Enyhén hajlított karokkal húzd oldalirányba a szalagot vállmagasságig.
– Tartsd meg a mozdulatot, majd lassan engedd vissza a karjaidat magad mellé.
– Edzettségi szintedtől függően végezz a gyakorlatból 2X8 vagy 3X8 sorozatot.

Mire figyelj a gyakorlatok végzése közben?

  • A törzsed végig maradjon egyenes: ne dőlj előre és hátra! 
  • A fejed a nyak meghosszabbítása legyen!
  • A gumiszalagot olyan erősen húzd ki, amennyire csak tudod! Úgy kevésbé hatékony a gyakorlat, ha csak ímmel-ámmal feszíted meg a szalagot!
  • A gyakorlatok végén ne feledkezz el a nyújtásról!


További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X