Főoldal > MOZGÁS > Így válassz bringát!

Így válassz bringát!

0

Írta:

Mire van szükséged? Szerezz be egy jó minőségű, strapabíró sisakot, amely kényelmes, és tökéletesen illeszkedik a fejedre, nem csúszkál, nem szorít, nem esik le. Válassz egy térdig érő, párnázott fenekű, kifejezettek bringázáshoz kifejlesztett sortot, amelyben kényelmesen tudsz mozogni. Ha azt tervezed, hogy rendszeresen, sokat fogsz tekerni, érdemes beruházni egy kerékpáros cipőbe, de kezdetnek megteszi egy […]

Mire van szükséged?

  • Szerezz be egy jó minőségű, strapabíró sisakot, amely kényelmes, és tökéletesen illeszkedik a fejedre, nem csúszkál, nem szorít, nem esik le.
  • Válassz egy térdig érő, párnázott fenekű, kifejezettek bringázáshoz kifejlesztett sortot, amelyben kényelmesen tudsz mozogni.
  • Ha azt tervezed, hogy rendszeresen, sokat fogsz tekerni, érdemes beruházni egy kerékpáros cipőbe, de kezdetnek megteszi egy kemény talpú, csúszásmentes sportcipő is, amiben kényelmesen, megfelelően tudsz pedálozni, és nem csúszik le a lábad.

$kep1$Döntsd el, hol szeretnél bringázni – ennek megfelelően válassz kerékpárt!

A bicikliket három fő típusba lehet sorolni annak megfelelően, hogy milyen terepre tervezték.

1. Utcai versenybringa

Könnyű vázú, kecses, alacsony kormányú és vékony gumiabroncsú kerékpár, amelyet aszfalton való tekerésre találtak ki – gondolj a Tour de France versenyzőinek gépeire. Ha országúti, hosszú túrákra indulnál, ez a neked való bicikli.

2. Mountain bike

Erős, vastag váz, vastag, bordázott gumiabroncs: ezt a bicajt hegyen-völgyön, árkon-bokron, terepen való haladásra tervezték, de természetesen az aszfaltot is bírja. Ha terepre vágysz, ilyen bringát válassz.

3. Hibrid kerékpár

Az előző két bicikli keveréke, amely a leginkább megfelelő a hobbi-kerékpárosok számára, stabil és kényelmes kerékpár, ami bírja a terepet és a betont is. Ha hétköznap munkába tekernél, hétvégén pedig a természetben kerekeznél, ilyen bicajt szerezz be.

$beszur$

$beszur2$


További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X