Főoldal > MOZGÁS > Top 3 mozgásforma a bomba alakért

Top 3 mozgásforma a bomba alakért

afrodanceedzéskickbikemozgásformarúdtánc
0

Írta:

Ne keseredj el, ha a tested nem úgy fest, ahogy te szeretnéd –  találd meg a neked való mozgásformát, és vedd rá magad az edzésre! Hidd el, a következő három különleges edzéstípust garantáltan élvezni fogod! 1. Afrodance Unod az egyhangú edzéseket, inkább pörgős, ritmusos zenére készítenéd fel testedet a bikiniszezonra? Akkor próbáld ki az afrodance-t: […]

Ne keseredj el, ha a tested nem úgy fest, ahogy te szeretnéd –  találd meg a neked való mozgásformát, és vedd rá magad az edzésre! Hidd el, a következő három különleges edzéstípust garantáltan élvezni fogod!

1. Afrodance

Unod az egyhangú edzéseket, inkább pörgős, ritmusos zenére készítenéd fel testedet a bikiniszezonra? Akkor próbáld ki az afrodance-t: ez a szórakoztató mozgásforma a hagyományos afrikai táncok mozdulatait kombinálja az aerobik alaplépéseivel, így az edzéseken alaposan megdolgoztathatod a csípő, a fenék, a has és a hát izmait! Sőt, fejlesztheted az állóképességedet, és begyakorolhatod a helyes testtartást is, a gyakorlatok ugyanis erősítik a gerinc stabilizálásáért felelős területet – ráadásul az afrodance órákon attól sem kell tartanod, hogy nem tudod majd végrehajtani a mozdulatokat, az edzéssort ugyanis úgy állították össze, hogy a kezdők is könnyen elsajátíthassák!
0025255_1.jpg ()Miért érdemes kipróbálnod?
Az afrodance segítségével nemcsak a testedet hozhatod csúcsformába, de a stressztől is megszabadulhatsz – az edzésen ugyanis végig pörgős afrikai zene szól, amelynek segítségével felszabadíthatod a benned szunnyadó szenvedélyt, és lerázhatod magadról az egész napos feszültséget!

2. Rúdtánc

A rúdtáncról neked is a kétes hírű amerikai peepshow-k jutnak eszedbe? Pedig ma már nem csupán a férfiak rajonganak ezért a különleges táncért, hanem világszerte egyre több nő is: a rúdtánc alapmozdulatai a gimnasztikával ötvözve ugyanis hatékony és szexis mozgásforma! Az atletikus ugrások, a csúszások és csavarok erősítik a felsőtestedet, például a kar- és a hasizmaidat, de a combot és a vádlit is formálja. De ami még fontosabb, az edzéseken és otthon magabiztosabbnak, szexisebbnek és nőiesebbnek érezheted magad – sőt, a rúdtáncórákon tanultakkal a pasidat is lenyűgözheted!
Miért érdemes kipróbálnod?
Amit a világbajnok rúdtáncosok látszólag minden nehézség nélkül végrehajtanak, az valójában egy kimerítő gyakorlatsor – ám akkor sem kell megijedned, ha nem vagy csúcsformában, hiszen a rúdtáncot kezdő szinten is űzheted!

3. Kickbike

A strandszezon kezdetéig elsősorban a combjaidat és a hátsódat szeretnéd formálni? Idézd vissza gyermekkorod hangulatát, és pattanj fel egy Kickbike-ra – a felnőtteknek tervezett kétkerekű a roller és a bicikli ötvözete, amely egészen magas sebességet is képes elérni, úgyhogy mindig viselj térd- és könyökvédőt! A különleges járgányt hagyományos módon, lábbal hajthatod: így ez a mozgásforma hatékonyan erősíti a vádlidat, a comb-, valamint a fenékizmaidat is, közben pedig nagyszerűen szórakozhatsz!
Miért érdemes kipróbálnod?
A Kickbike-ot nemcsak edzésre használhatod, hanem akár munkába vagy kirándulni is járhatsz vele! A rollerezéssel az egyensúlyérzékedet és az állóképességedet is fejlesztheted – méghozzá a családtagjaiddal együtt!


További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X