Főoldal > MOZGÁS > Az 5 legtutibb parton végezhető sport

Az 5 legtutibb parton végezhető sport

0

Írta: and

Ha már csak néhányat kell lapoznod a naptáradban álmaid vakációjáig, biztosan lelkesen tervezgeted, mi mindent csinálsz majd a nyaralásodon: kirándulás, vásárolgatás, isteni vacsorák… A finomságokat viszont nem árt, ha már az üdülőhelyen elkezded lemozogni, ezért most ajánlunk számodra néhány olyan mozgásformát, amiket akár a tengerparton is kipróbálhatsz. 1. FociEzen a nyáron tombol a fociláz: a […]

Ha már csak néhányat kell lapoznod a naptáradban álmaid vakációjáig, biztosan lelkesen tervezgeted, mi mindent csinálsz majd a nyaralásodon: kirándulás, vásárolgatás, isteni vacsorák… A finomságokat viszont nem árt, ha már az üdülőhelyen elkezded lemozogni, ezért most ajánlunk számodra néhány olyan mozgásformát, amiket akár a tengerparton is kipróbálhatsz.

foc.jpg ()1. Foci
Ezen a nyáron tombol a fociláz: a futball-világbajnokság idejére pedig nemcsak a fiúk válnak megszállottá, hanem sok lányt is megnyerhet magának a népszerű játék – köztük talán téged is. Nyaralásod helyszínén szinte biztos, hogy a meccsek előtt, illetve -alatt a parton is alakul majd néhány csapat, akik elszántan rúgják a bőrt. Legyen merszed, csatlakozz, elvégre a játék a lényeg – és persze a közös mozgás, amivel szinte észrevétlenül égetheted a kalóriákat!

2. Röplabda, tollaslabda
Ezeket a mozgásformákat szintén nemcsak zárt helyen próbálhatod ki, hanem akár a strandon is. A röplabdát háló nélkül is játszhatjátok, illetve úgy is, hogy néhányan a vízben állva passzolják a parton állóknak a labdát. A tollas hátránya viszont, hogy szeles időben több időt tölthetsz a labda keresésével, illetve kergetésével, mint magával a játékkal, de az is hatékony kalóriaégetésnek számít!

3. Jóga
Nemcsak csoportosan mozoghatsz a parton, hanem ha találsz egy nyugalmas kis öblöt, akár jógázhatsz is! Feledhetetlen élmény lesz, ha letelepszel a parton, és a tenger vagy tó hullámainak hangját hallgatva meditálsz. Ha olyan szerencsés vagy, hogy Amerikába utazol, ott szervezett jógaórákra is beiratkozhatsz, Floridában például itt: yogaonbeach.com/ Viszont arra készülj fel, hogy ezek igen drágák: egy két napos workshop 300 dollárba, azaz mintegy 71 ezer forintba kerül.

4. Aqua fitnesz
A szálloda medencéjében, vagy akár a tengerben is átadhatod magad az aqua fitnesznek: mellkasig érő vízben különböző gyakorlatokat kell végrehajtanod szivacsból készült súlyzókkal, illetve derék- és bokagyűrűket viselve. Ez most talán könnyűnek tűnik, de nem az, mert a víz ellenállása sokkal nagyobb, mint a levegőé, így minden gyakorlat végrehajtása sokkal több erőt vesz igénybe, mintha a szárazföldön végeznéd ugyanezeket – ezért remek kalóriaégető módszer az aqua fitnesz.  

5. Parasailing, azaz vízi ejtőernyőzés
Ha igazán bevállalós vagy, ezt a mozgásformát neked találták ki. Több nyaralóhelyen, például Törökországban befizethetsz ilyen repülésre a tenger felett, ami örök élmény lesz számodra. Ennek lényege, hogy egy motorcsónak után kötik az ernyődet, ami szép lassan felhúz, így madártávlatból tekintheted meg az üdülőhelyet, ráadásul mivel egyensúlyoznod kell, közben mozogsz is.


További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X