Főoldal > MOZGÁS > 5 tipp, hogy 2012-ben laposabb legyen a hasad

5 tipp, hogy 2012-ben laposabb legyen a hasad

haslapos
0

Írta: and

Egyél több tojást! Most, hogy vége a húsvétnak, ne dobd ki a hímes tojásokat, inkább edd meg őket! A tojásfogyasztás egy viszonylag egyszerű módja, hogy beépítsd a hasi zsírt felszámoló proteint a diétádba. Tanulmányok bizonyítják, hogy azok, akik két tojást esznek reggelire 65%-kal többet fogynak, mint azok, akik szénhidrátdús bagellel indítják a napot. Ezért a […]

Egyél több tojást!

Most, hogy vége a húsvétnak, ne dobd ki a hímes tojásokat, inkább edd meg őket! A tojásfogyasztás egy viszonylag egyszerű módja, hogy beépítsd a hasi zsírt felszámoló proteint a diétádba. Tanulmányok bizonyítják, hogy azok, akik két tojást esznek reggelire 65%-kal többet fogynak, mint azok, akik szénhidrátdús bagellel indítják a napot. Ezért a nap első étkezéseként fogyassz egyszeresen telítetlen zsírsavakban gazdag rántottát vagy kemény tojást.

El a kezekkel a pogácsától!

A túl sok só visszatartja a vizet a szervezetedben, melynek eredményeképp gömbölyűbb lesz a hasad, mint szeretnéd, ráadásul a mérleg is többet mutat majd a kelleténél. Pogi helyett egyél meg egy almát, ha délután rád tör az „ehetnék”.

has2.jpg ()

Nyomás a kertbe!

Egy remek indok, amiért érdemes gyomlálni: a hajlongás, a tépkedés és az ásás, miközben teljesen leköti az elméd, tónusba hozza a hasizmaidat is. Gyakorlatilag felér egy 10 perces hasizomgyakorlattal.

Égesd a zsírt a hajó gyakorlattal!

Dolgoztasd meg a legmélyebb hasizmaidat a következő gyakorlattal: feküdj hanyatt a földön, a karjaidat pedig nyújtsd ki a csípőd mellett kissé rézsútosan felfelé. Emeld meg a felsőtested szép lassan, eközben pedig emeld fel a lábaidat is behajlítva. A sípcsontok párhuzamosak a talajjal. Lassan ereszkedj vissza a matracra, engedd le a lábaidat is. Ismételd 15-ször, 30-60 másodperces pihenőkkel.

Elő a hullahopp karikával!

Kapj fel egy hullahopp karikát, és irány a szabad levegő! Nem véletlenül hódol ennek a szuper karcsúsító mozgásformának Michelle Obama. 30 perc alatt akár 300 kalóriát is elégethetsz vele. Mozgasd csak a tested középső részét, a felső- és alsótested maradjon stabil. Próbálj nem körbe-körbe, hanem oldalirányba mozogni a csípőddel, így hatékonyabb lesz az alakformálás. Heti 2-3 alkalom nemcsak szuperfeszes hasat eredményez, de jól is szórakozhatsz közben.

Fotó: Profimedia – Red Dot


További cikkeink a témában

turmixzsírégetés

Top 3 zsírégető turmix edzéshez

Írta:
9 napja 0

A mesterséges turmixokat igazi csodaszernek tartjuk, fogyaszt, vagy épp izmot épít, ráadásul nem macerás, csak fel kell oldani egy kis vízben vagy tejben, és már fogyasztható is. Azonban sokkal egészségesebb italt készíthetünk magunknak pár perc alatt, csak némi hozzávaló és egy botmixer kell hozzá.

Kövess Facebook-on!
X